UA : Кваліфікаційна робота викладена на 100 сторінках друкованого тексту,
містить 7 таблиць, 13 рисунків. Перелік посилань включає 36 джерел.
Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг
підприємств харчової промисловості.
Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо
формування конкурентних переваг підприємств харчової промисловості.
Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових,
методологічних та практичних знань з формування конкурентних переваг
підприємств харчової промисловості.
У процесі дослідження одержано такі наукові результати:
1) розглянуто сутність та поняття сутність конкурентних переваг;
2) досліджено підходи до класифікацій конкурентних переваг;
3) проаналізувано процесс формування загальних стратегій на основі
конкурентних переваг;
4) досліджено загальні характеристики ринку харчової промисловості
України;
5) досліджено загальні тенденції ринку харчової промисловості України;
6) охарактеризувано конкурентні переваги підприємств харчової
промисловості України;
7)запропонувано удосконалення управління конкурентним потенціалом
підприємств харчової промисловості;
8) розроблено концептуальну модель механізму забезпечення
економічної безпеки та конкурентоспроможності підприємств харчової
промисловості.
Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово
– економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано
механізм забезпечення економічної безпеки та конкурентоспроможності
підприємств харчової промисловості розташовується на різних рівнях
управління та регулювання
Результати дослідження можуть бути використані підприємствами,
зокрема варіації забезпечення конкурентних переваг на міжнародних ринках.
EN : The work is presented on 100 pages of printed text, contains 7 tables,
13 figures. The list of referеnces includes 70 sources.
The object of the study is the process of formation of competitive
advantages of food industry enterprises.
The subject of the research is theoretical and methodological approaches to
the formation of competitive advantages of food industry enterprises.
The purpose of the master's thesis is to systematize scientific,
methodological and practical knowledge on the formation of competitive
advantages of food industry enterprises.
In the course of the research the following scientific results were obtained:
1) the essence and concept of the essence of competitive advantages are
considered;
2) approaches to the classification of competitive advantages were
investigated;
3) the process of forming general strategies based on competitive advantages
is analyzed;
4) the general characteristics of the Ukrainian food industry market were
investigated;
5) the general trends of the Ukrainian food industry market were
investigated;
6) competitive advantages of Ukrainian food industry enterprises are
characterized;
7) it is proposed to improve the management of the competitive potential of
food industry enterprises;
8) a conceptual model of the mechanism for ensuring economic security and
competitiveness of food industry enterprises was developed.
Methods of research: logical generalization, deductive, financial and
economic and statistical analysis, comparison, summary, etc.
7
The scientific novelty of the study is that the proposed mechanism for
ensuring economic security and competitiveness of food industry enterprises is
located at different levels of management and regulation
The results of the study can be used by enterprises, in particular, variations
in ensuring competitive advantages in international markets.