UA : Кваліфікаційна робота: «Маркетингова логістика в системі управління
ТОВ «Онікс»: 74 сторінки, 15 таблиць, 12 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань
нараховує 52 найменування.
Актуальність теми полягає у проведенні досліджень щодо обґрунтування
доцільності впровадження маркетингової логістики в бізнес-структурі в умовах
конкурентного середовища та ринкової економіки. Враховуючи сьогоднішній
стан ринкового середовища та вимоги до сучасних підприємств, одним з
найважливіших завдань є пошук нових рішень у сфері маркетингу та логістики
та об'єднання їх автономних функцій в єдину систему. За своєю природою
маркетингова логістика - це система планування, оперативного управління і
контролю матеріальних потоків, спрямована на найбільш ефективне задоволення
запитів споживачів.
Метою кваліфікаційної роботи є впровадження маркетингової логістики в
систему управління підприємством, визначення її місця може виступати
фактором стратегічного розвитку підприємництва в сучасних умовах та
Об’єкт дослідження є система маркетингової логістики у ТОВ «Онікс».
Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та
економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, фінансова
звітність підприємства, практичні матеріали та офіційні статистичні дані,
ресурси мережі Інтернет. В роботі інформація узагальнена та відображена за
допомогою таблиць, графіків, схем.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи
стратегічного планування, визначено види та етапи розробки стратегії
маркетингової логістики. На основі наявного матеріалу було досліджено
особливості функціонування маркетингової логістики та розроблено пропозиції
удосконалення маркетингової логістики ТОВ «Онікс».
EN : Qualification work: “Marketing logistics in the management system of LLC
‘ONIX’: 74 pages, 15 tables, 12 figures, 2 appendices. The list of references includes
52 items.
The relevance of the topic is to conduct research to substantiate the feasibility of
implementing marketing logistics in a business structure in a competitive environment
and market economy. Given the current state of the market environment and the
requirements for modern enterprises, one of the most important tasks is to find new
solutions in the field of marketing and logistics and combine their autonomous
functions into a single system. By its very nature, marketing logistics is a system of
planning, operational management and control of material flows aimed at the most
efficient satisfaction of consumer demands.
The purpose of the qualification work is to introduce marketing logistics into the
enterprise management system, to determine its place can be a factor in the strategic
development of entrepreneurship in modern conditions and
The object of research is the marketing logistics system in Onyx LLC.
The information base of the work consists of scientific works on management
and economics, monographic studies and articles of domestic authors, financial
statements of the enterprise, practical materials and official statistics, Internet
resources. The information in this paper is summarized and presented in tables, graphs,
and diagrams.
In the course of the work, the theoretical foundations of strategic planning were
considered, the types and stages of developing a marketing logistics strategy were
determined. On the basis of the available material, the peculiarities of the functioning
of marketing logistics were investigated and proposals for improving the marketing
logistics of Onyx LLC were developed.