ZNU Institutional Repository

Управління задоволеністю працею персоналу готельного бізнесу

Show simple item record

dc.contributor.author Жадько, Дар'я Олегівна
dc.date.accessioned 2024-05-31T07:15:31Z
dc.date.available 2024-05-31T07:15:31Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19281
dc.description Жадько Д. О. Управління задоволеністю працею персоналу готельного бізнесу : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник О. В. Гудима. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: «Управління задоволеністю працею персоналу готельного бізнесу»: 66 сторінок, 18 таблиць, 2 рисунки, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 24 найменувань. Об’єктом дослідження є основи та загальні риси управління задоволеністю працею персоналу готелю «Венеція СПА». Метою кваліфікаційної роботи є аналіз практичних аспектів управління задоволеністю працею персоналу ТОВ «Венеція СПА» з метою розробки пропозицій щодо їх удосконалення. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної роботи обумовлена недостатньою кількістю досліджень рівня задоволеності факторами праці персоналу у готельній сфері, бо якість роботи персоналу організації залежить від їхньої безпосередньої мотивації діяльності та дотримання сукупного впливу на працівника всіх компонентів трудової діяльності. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи управління задоволеністю працею персоналу готельного бізнесу. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність ТОВ «Венеція СПА», а також запропоновано заходи щодо удосконалення системи управління задоволеністю працею персоналу готелю. Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «Венеція СПА» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних готельних підприємств. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: «Management of Job Satisfaction of Personnel in Hotel Business»: 66 pages, 18 tables, 2 figures, 2 appendices. The list of links includes 24 items. The object of the research is the basics and general features of management of job satisfaction of the staff of the «Venecia SPA» hotel. The purpose of the qualification work is to analyze the practical aspects of managing the work satisfaction of the personnel of «Veneсia SPA2 LLC in order to develop proposals for their improvement. Research methods are descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic, balance sheet, method of statistical analysis, grouping and generalization of data, expert assessments. The relevance of the topic of this work is due to the insufficient number of studies of the level of satisfaction with the factors of staff work in the hotel sector, because the quality of the work of the organization's staff depends on their direct motivation for activity and compliance with the cumulative effect on the employee of all components of work activity. During the performance of the work, the theoretical foundations of management of job satisfaction of hotel business personnel were considered. On the basis of theoretical material, the activity of «Veneсia SPA» LLC was analyzed, and measures were proposed to improve the management system of hotel staff's job satisfaction. The results obtained in the qualification work can be used by the management of «Veneсia SPA» LLC in practical activities and will contribute to the improvement of the activities of domestic hotel enterprises. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject бонуси uk
dc.subject кадри uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject методи uk
dc.subject стимулювання uk
dc.title Управління задоволеністю працею персоналу готельного бізнесу uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics