ZNU Institutional Repository

Удосконалення конкурентної стратегії підприємства туристичного сервісу в умовах воєнного розвитку туристичної галузі України (на прикладі ТОВ «Альф Туристичний оператор»)

Show simple item record

dc.contributor.author Холод, Владислава Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-06-18T08:33:21Z
dc.date.available 2024-06-18T08:33:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19441
dc.description Холод В. С. Удосконалення конкурентної стратегії підприємства туристичного сервісу в умовах воєнного розвитку туристичної галузі України (на прикладі ТОВ «Альф Туристичний оператор») : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник М. В. Хацер. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: Удосконалення конкурентної стратегії підприємства туристичного сервісу в умовах воєнного розвитку туристичної галузі України (на прикладі ТОВ «Альф Туристичний оператор»): 72 сторінки, 10 таблиць, 3 рисунки, 5 формул. Перелік посилань нараховує 75 найменувань. Об’єктом дослідження є управління конкурентоспроможністю на ТОВ «Альф Туристичний оператор». Метою кваліфікаційної роботи є пошук шляхів удосконалення конкурентної стратегії ТОВ «Альф Туристичний оператор» в умовах воєнного розвитку туристичної галузі України за рахунок розробки комплексу оптимізаційних заходів. Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що в умовах трансформації туристичної галузі України, перед українськими туристичними підприємствами постало завдання удосконалення власних конкурентних стратегій, які будуть враховувати умови воєнного розвитку ринку туристичних послуг країни. Під час виконання роботи були розглянуті теоретичні аспекти розробки конкурентних стратегій, проведена діагностика конкурентної стратегії ТОВ «Альф Туристичний оператор» та запропоновані шляхи її удосконалення. Розроблені в кваліфікаційній роботі удосконалення, після доопрацювання, можливо використати для підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю на ТОВ «Альф Туристичний оператор» та на інших підприємствах галузі. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: Competitive Strategy Improving of the Tourist Service Enterprise in Wartime Conditions in Ukraine (on the example of "Alf Tourist Operator" LLC): 72 pages, 10 tables, 3 figures, 5 formulas. The list of links includes 75 items. The object of the study is the competitiveness management at "Alf Tourist Operator" LLC. The aim of the qualification work is to develop a set of optimization measures to find ways to improve the competitive strategy of "Alf Tourist Operator" LLC in the conditions of the military development of Ukraine's tourism industry. This work is topical because, in the conditions of Ukraine's tourism industry transformation, Ukrainian tourism enterprises have faced the task of improving their own competitive strategies, which will take into account the conditions of the military development of the country's tourist services market. During the research, the theoretical aspects of the development of competitive strategies were considered, a diagnosis of the competitive strategy of "Alf Tourist Operator" LLC was carried out, and ways of its improvement were proposed. After finalization, the improvements developed in the qualification work can be used to increase the efficiency of competitiveness management at "Alf Tourist Operator" LLC and at other enterprises in the industry. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject конкурентна стратегія uk
dc.subject конкурентні переваги uk
dc.subject туристичні послуги uk
dc.subject воєнний розвиток економіки uk
dc.title Удосконалення конкурентної стратегії підприємства туристичного сервісу в умовах воєнного розвитку туристичної галузі України (на прикладі ТОВ «Альф Туристичний оператор») uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics