Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Даневська, Валерія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-20T06:36:40Z | |
dc.date.available | 2024-06-20T06:36:40Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19452 | |
dc.description | Даневська В. В. Особливості емоційного інтелекту у майбутніх психологів : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В. Горлач. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 72 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту, містить 4 рисунка, 4 таблиці. Перелік посилань включає 53 джерела. Об’єкт дослідження – феномен емоційного інтелекту. Емоційний інтелект у найширшому розумінні поєднує у собі здібності особистості до ефективного спілкування за допомогою розуміння емоцій оточуючих і вміння підлаштовуватися під їх емоційний стан. Таке вміння володіти собою та грамотно організовувати взаємодію виявляється незамінним, якщо йдеться про сферу діяльності, що передбачає безпосереднє спілкування з оточуючими, що є основним у роботі психолога. Якщо загальний інтелект є фактором академічної успішності, то високий рівень емоційного інтелекту дозволяє досягати професійного та життєвого успіху загалом. Актуальність проблеми дослідження емоційного інтелекту студентів – майбутніх психологів в умовах вищої освіти обумовлена необхідністю виявлення психологічних особливостей емоційного інтелекту. Це дозволить, з одного боку, студентам-психологам задовольнити потреби у рівні розвитку емоційного інтелекту, з іншого боку – задовольнити потребу суспільства у кваліфікованих фахівцях у галузі психології. Наукова новизна: систематизовано концепції вітчизняних та зарубіжних досліджень про емоційний інтелект; уточнено визначення поняття «емоційний інтелект психолога»; визначено структурні компоненти емоційного інтелекту; визначено гендерні особливості емоційного інтелекту та специфіку психолінгвістичних проявів емоційного інтелекту, залежно від гендерної приналежності. | uk |
dc.description.abstract | EN : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту, містить 4 рисунка, 4 таблиці. Перелік посилань включає 53 джерела. Об’єкт дослідження – феномен емоційного інтелекту. Емоційний інтелект у найширшому розумінні поєднує у собі здібності особистості до ефективного спілкування за допомогою розуміння емоцій оточуючих і вміння підлаштовуватися під їх емоційний стан. Таке вміння володіти собою та грамотно організовувати взаємодію виявляється незамінним, якщо йдеться про сферу діяльності, що передбачає безпосереднє спілкування з оточуючими, що є основним у роботі психолога. Якщо загальний інтелект є фактором академічної успішності, то високий рівень емоційного інтелекту дозволяє досягати професійного та життєвого успіху загалом. Актуальність проблеми дослідження емоційного інтелекту студентів – майбутніх психологів в умовах вищої освіти обумовлена необхідністю виявлення психологічних особливостей емоційного інтелекту. Це дозволить, з одного боку, студентам-психологам задовольнити потреби у рівні розвитку емоційного інтелекту, з іншого боку – задовольнити потребу суспільства у кваліфікованих фахівцях у галузі психології. Наукова новизна: систематизовано концепції вітчизняних та зарубіжних досліджень про емоційний інтелект; уточнено визначення поняття «емоційний інтелект психолога»; визначено структурні компоненти емоційного інтелекту; визначено гендерні особливості емоційного інтелекту та специфіку психолінгвістичних проявів емоційного інтелекту, залежно від гендерної приналежності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | емоційна сфера | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | соціальний інтелект | uk |
dc.subject | емоційний інтелект психолога | uk |
dc.subject | здібності | uk |
dc.subject | самосвідомість | uk |
dc.subject | саморегуляція | uk |
dc.subject | емпатія | uk |
dc.subject | emotional sphere | uk |
dc.subject | emotional intelligence | uk |
dc.subject | social intelligence | uk |
dc.subject | emotional intelligence of a psychologist | uk |
dc.subject | abilities | uk |
dc.subject | self-awareness | uk |
dc.subject | self-regulation | uk |
dc.subject | empathy | uk |
dc.title | Особливості емоційного інтелекту у майбутніх психологів | uk |
dc.title.alternative | Features of emotional intelligence in future psychologists | uk |
dc.type | Робота бакалавра | uk |