UA : Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту, містить 5 рисунків, 11 таблиць. Перелік посилань включає 46 джерел. Об'єктом дослідження: є посттравматичний стресовий розлад. Симптом ПТСР у дітей молодшого шкільного віку наразі є актуальною та важливою проблемою через зростання кількості травматичних подій, з якими діти можуть стикатися. Це можуть бути негативний досвід, такі як аварії, природні катастрофи, насильство або небезпечні ситуації в сім'ї чи школі. Ці події можуть викликати в дітей стрес, тривогу та травматичні наслідки, які, в свою чергу, можуть призвести до розвитку посттравматичного стресового розладу. Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку мають велике значення в контексті корекції симптомів ПТСР. На цьому етапі розвитку дитини формуються основні когнітивні, емоційні та поведінкові паттерни, що визначають її подальший розвиток. Розуміння та адекватна реакція на стресові ситуації дітей даного віку може впливати на психічне та емоційне здоров'я дитини у подальшому. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що отримані результати дозволяють зрозуміти психологічні механізми корекції симптомів ПТСР у дітей молодшого шкільного віку та забезпечують підставу для подальших досліджень у цій області.
EN : The work is presented on 60 pages of printed text, contains 5 figures, 11 tables. The list of references includes 46 sources. The object of the study: is post-traumatic stress disorder. The symptom of PTSD in children of primary school age is currently an urgent and important problem due to the increasing number of traumatic events that children may encounter. These can be negative experiences such as accidents, natural disasters, violence or dangerous situations in the family or school. These events can cause stress, anxiety and traumatic consequences in children, which in turn can lead to the development of post-traumatic stress disorder. Psychological features of children of primary school age are of great importance in the context of correction of PTSD symptoms. At this stage of the child's development, the main cognitive, emotional and behavioral patterns that determine his further development are formed. Understanding and adequate response to stressful situations of children of this age can affect the child's mental and emotional health in the future. The scientific novelty of the study lies in the fact that the obtained results allow us to understand the psychological mechanisms of correction of PTSD symptoms in children of primary school age and provide a basis for further research in this area.