UA : Назва теми: «Використання соціальних мереж для інтерактивної
взаємодії з авдиторією цифрових медіа».
Обсяг основної частини роботи: 31 сторінка.
Кількість використаних джерел – 15.
Мета роботи – створити власне самодостатнє інформаційне інтернетвидання в соцмережах, через яке поширювати за принципом кросмедійності
самостійно виготовлений авторський контент різних жанрів із елементами
інтерактивності.
Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання:
1) здійснити огляд наукової літератури за темою, визначити особливості
поширення журналістського контенту в соціальних мережах;
2) проаналізувати приклади використання інтерактивних форматів на
каналах і сторінках онлайн-медіа в соціальних мережах;
3) описати сучасні види, значення інтерактивного контенту в
журналістиці;
4) визначити найбільш зручні популярні соцмережі з різноманітними
можливостями для поширення інтерактивного мультимедійного контенту
інтернет-видань та описати їхню специфіку;
5) створити авторські матеріали різних жанрів із елементами
інтерактивності, розробити фірмовий стиль власного інтернет-видання, в якому
поширювати самостійно виготовлені повідомлення.
Об’єкт дослідження – журналістський контент на каналах і сторінках
онлайн-видань у соціальних мережах.
Предмет дослідження – інтерактивні формати та інтерактивні елементи
контенту нових медіа, розміщеного на соціальних цифрових платформах.
Формально-змістові характеристики проєкту. Творчий проєкт
становить собою самостійно підготовлений журналістський контент
інтерактивного спрямування, розміщений на двох платформах, а саме – в
4
соціальних мережах Instagram та Telegram за принципом кросмедійності.
Контент складається з різножанрових матеріалів у вигляді дописів та сторіз,
темою яких є життя в Гамбурзі, події в Німеччині. Дописи виготовлені у різних
мультимедійних форматах: відео, фотографії, графіка, аудіо. Джерелом
інформації слугували власні враження і спостереження. Обидва канали
оформлені у фірмовому стилі. Кожен допис для візуальної цілісності має
«обкладинку». Реалізований творчий проєкт демонструє можливі способи
урізноманітнити контент, розміщений у соціальних мережах, показує
особливості інтерактивних складових у матеріалах. За змістом він призначений,
перш за все, для надання актуальної, якісної та цікавої інформації переселенцям
з України, які мешкають у Німеччині, зокрема в Гамбурзі чи на його околицях.
EN : The Bachelor's paper is dedicated to the analysis of using social media for
interactive engagement with digital media audiences.
The object of the work is interactive formats and elements in the content of
modern media on social network platforms.
The main aim of the paper consists in creating own self-sufficient
informational Internet publication in social networks based on the principle of crossmedia, through which to distribute independently produced author's content of
various genres with elements of interactivity. It determined the accomplishment of
such objectives as: determining the features of journalistic content in social networks;
analyzing the use of interactive formats on channels, media pages in social networks;
describing modern types and significance of interactive content in journalism;
identifying the most convenient, popular social networks with various opportunities
for the distribution of interactive, multimedia content of online publications and
describe their features; creating author's materials of various genres with elements of
interactivity, develop a corporate style of one's own online publication and distribute
content in it.
The creative project is self-created journalistic content in interactive formats,
posted on two platforms, namely on the Instagram and Telegram social networks
based on the principle of cross-media. The content consists of various materials in the
form of posts and stories, the topic of which is life in Hamburg, events in Germany.
Posts are made in various formats: video, photos, graphics, audio. The source of
information for the materials in the tape is my own experience. Both channels of the
Internet publication are designed in a corporate style. Each post also consists of a
cover for visual integrity. The implemented project demonstrates possible ways to
diversify media content in social networks, features of interactive components in
materials, and the main goal is to highlight relevant, high-quality and interesting
information for Ukrainian immigrants in Germany, in particular near Hamburg.