UA : Кваліфікаційна робота: «Комунікативний менеджмент закладів
готельного, курортного та туристичного сервісу»: 47 сторінок, 4 таблиці, 1
рисунок. Перелік посилань нараховує 30 найменування.
Предмет дослідження – комунікаційні процеси та стратегії, які
використовуються для забезпечення ефективної взаємодії з клієнтами,
партнерами та співробітниками у курортній та туристичній галузях.
Об’єктом дослідження є система комунікативного менеджменту
закладів готельного, курортного та туристичного сервісу.
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ
комунікативного менеджменту закладів готельного, курортного та
туристичного сервісу та розробка практичних рекомендацій щодо
підвищення
Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний,
табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування
та узагальнення даних, експертних оцінок.
Актуальність теми даної роботи полягає в тому, що ефективне
комунікаційне управління є ключовим елементом успішної діяльності у цих
галузях. Правильна комунікація з клієнтами, партнерами, та співробітниками
допомагає залучати та утримувати клієнтів, підвищувати репутацію закладу
та покращувати якість обслуговування. Також, у світлі постійних змін у
сфері технологій та вимог споживачів, дослідження в цій області може
допомогти розробити стратегії комунікації, що відповідають сучасним
вимогам і потребам ринку.
EN : Qualification work: «Communication Management of Hotel, Tourist, and
Resort Service Institutions»: 47 pages, 4 tables, 1 figures, The list of links includes
30 items.
The subject of the study is communication processes and strategies used to
ensure effective interaction with customers, partners and employees in the resort
and tourism industries.
The object of research is the system of communication management of hotel,
resort and tourist services.
The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations
of communication management of hotel, resort and tourist services and to develop
practical recommendations for improving the quality of communication
management.
Research methods - descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical,
balance sheet, statistical analysis, grouping and generalization of data, expert
opinions.
The relevance of the topic of this paper is that effective communication
management is a key element of successful operations in these industries. Proper
communication with customers, partners, and employees helps to attract and retain
customers, enhance the reputation of the institution, and improve the quality of
service. Also, in light of the constant changes in technology and consumer
demands, research in this area can help develop communication strategies that
meet modern requirements and market needs.