Інституційний репозитарій ЗНУ

Комунікативний менеджмент закладів готельного, курортного та туристичного сервісу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавриленко, Анастасія Юріївна
dc.date.accessioned 2024-06-21T11:18:47Z
dc.date.available 2024-06-21T11:18:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19575
dc.description Гавриленко А. Ю. Комунікативний менеджмент закладів готельного, курортного та туристичного сервісу : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. П. Волков. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 47 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: «Комунікативний менеджмент закладів готельного, курортного та туристичного сервісу»: 47 сторінок, 4 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань нараховує 30 найменування. Предмет дослідження – комунікаційні процеси та стратегії, які використовуються для забезпечення ефективної взаємодії з клієнтами, партнерами та співробітниками у курортній та туристичній галузях. Об’єктом дослідження є система комунікативного менеджменту закладів готельного, курортного та туристичного сервісу. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ комунікативного менеджменту закладів готельного, курортного та туристичного сервісу та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної роботи полягає в тому, що ефективне комунікаційне управління є ключовим елементом успішної діяльності у цих галузях. Правильна комунікація з клієнтами, партнерами, та співробітниками допомагає залучати та утримувати клієнтів, підвищувати репутацію закладу та покращувати якість обслуговування. Також, у світлі постійних змін у сфері технологій та вимог споживачів, дослідження в цій області може допомогти розробити стратегії комунікації, що відповідають сучасним вимогам і потребам ринку. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: «Communication Management of Hotel, Tourist, and Resort Service Institutions»: 47 pages, 4 tables, 1 figures, The list of links includes 30 items. The subject of the study is communication processes and strategies used to ensure effective interaction with customers, partners and employees in the resort and tourism industries. The object of research is the system of communication management of hotel, resort and tourist services. The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations of communication management of hotel, resort and tourist services and to develop practical recommendations for improving the quality of communication management. Research methods - descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance sheet, statistical analysis, grouping and generalization of data, expert opinions. The relevance of the topic of this paper is that effective communication management is a key element of successful operations in these industries. Proper communication with customers, partners, and employees helps to attract and retain customers, enhance the reputation of the institution, and improve the quality of service. Also, in light of the constant changes in technology and consumer demands, research in this area can help develop communication strategies that meet modern requirements and market needs. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікативний менеджмент uk
dc.subject заклад uk
dc.subject система uk
dc.subject туристична галузь uk
dc.title Комунікативний менеджмент закладів готельного, курортного та туристичного сервісу uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу