UA : Кваліфікаційна робота: «Формування ефективної мотиваційної політики
персоналу ПРИВАТБАНКУ: 57 сторінок, 1 таблиця, 10 рисунків. Перелік
використаних джерел нараховує 55 найменувань.
Об’єктом дослідження є система мотивації персоналу ПРИВАТБАНКУ.
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ
мотиваційної політики банківських працівників та розробка практичних
рекомендацій щодо підвищення ефективності мотиваційної політики
персоналу ПРИВАТБАНКУ.
Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний,
табличний, графічний, групування та узагальнення даних, експертних оцінок.
Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що в сучасних умовах
якість послуг в готельному бізнесі набуває все більшу важливість, адже саме
від неї залежить ефективність його функціонування. Сьогодні, налагоджена
система управління якістю послуг є потужною конкурентною перевагою, тому
готельні підприємства мають приділяти все більшу увагу підвищенню її рівня.
Під час виконання кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні
основи мотивації співробітників банківських установ.
На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано мотиваційну
політику АТ КБ «ПРИВАТБАНК», а так4ож запропоновано заходи щодо
підвищення її ефектиивності.
Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані
керівництвом АТ КБ «ПРИВАТБАНК»в практичній діяльності і сприятимуть
удосконаленню діяльності вітчизнянихбанківських установ.
EN : Qualification work: "Formation of an effective motivational policy for
PRIVATBANK personnel: 57 pages, 1 table, 10 figures. The list of used sources
includes 55 items.
The object of the research is the motivation system of PRIVATBANK
personnel.
The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations of
the motivational policy of bank employees and to develop practical recommendations
for increasing the effectiveness of the motivational policy of PRIVATBANK
personnel.
Research methods - descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic,
grouping and generalization of data, expert assessments.
The relevance of the topic of this work is due to the fact that in modern
conditions, the quality of services in the hotel business is gaining more and more
importance, because the efficiency of its functioning depends on it. Today, an
established service quality management system is a powerful competitive advantage,
so hotel companies should pay more and more attention to increasing its level.
During the qualification work, the theoretical foundations of motivation of
employees of banking institutions were considered.
On the basis of theoretical material, the motivational policy of JSC CB
"PRIVATBANK" was analyzed, and measures to increase its effectiveness were also
proposed.
The results obtained in the qualification work can be used by the management
of JSC CB "PRIVATBANK" in practical activities and will contribute to the
improvement of the activities of domestic banking institutions.