Інституційний репозитарій ЗНУ

Взаємозвязок емоційного інтелекту та комунікативних вмінь менеджерів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тєрєшина, Анастасія Артурівна
dc.date.accessioned 2020-03-25T16:00:40Z
dc.date.available 2020-03-25T16:00:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1961
dc.description Тєрєшина А. А. Взаємозв’язок емоційного інтелекту та комунікативних вмінь менеджерів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник М. Г. Ткалич. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 121 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 121 сторінці, 11 рисунків, 4 таблиці, 4 додатка. Перелік посилань включає 76 джерел. Об’єкт дослідження: є комунікативні вміння менеджерів. Комунікативні вміння менеджерів формуються на основі товариськості, яка закріплюється в поведінці та стає передумовою розвитку таких якостей особистості, як спрямованість на спілкування, інтерес до людей, рефлексія, емпатія. Всі ці якості необхідні для роботи в сфері професій «людина-людина». Управлінці з високим рівнем сформованості комунікативних вмінь відчувають потребу в управлінській діяльності та активно прагнуть до неї, швидко орієнтуються в складних ситуаціях, розкуті в новому колективі, ініціативні, у важких справах або важких ситуаціях приймають самостійні рішення, відстоюють свою думку і працюють над тим, щоб вона була прийнята колегами, самі шукають справи, які б задовольнили їх потребу в комунікативній та організаторській діяльності. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у поглиблено розуміння комунікативних вмінь менеджерів; показано, що емоційний інтелект, а саме , розвиток комунікативної толерантності, емпатійності та здібності до самоуправління в спілкуванні сприяє формуванню комунікативних навичок менеджерів. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 121 pages, 11 drawings, 4 tables, 4 appendices. The list of links includes 76 sources. Object of study: Have communication skills of managers. Communication skills of managers are formed on the basis of sociability, which is embedded in the behavior and becomes a prerequisite for the development of such personality traits as the focus on communication, interest in people, reflection, empathy. All these qualities are necessary for work in the field of professions "person-person". Managers with a high level of communication skills are in need of management activity and are actively seeking for it, quickly navigate in difficult situations, relaxed in a new team, initiative, in difficult cases or difficult situations make independent decisions, defend their opinions and work on it it was accepted by colleagues, themselves looking for cases that would satisfy their need for communication and organizational activities. The scientific novelty of qualification work is in-depth understanding of communicative skills of managers; It is shown that emotional intelligence, namely, the development of communicative tolerance, empathy and the ability to self-management in communication contributes to the formation of communicative skills of managers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject менеджери uk
dc.subject комунікативні вміння uk
dc.subject емоційний інтелект uk
dc.subject толерантність uk
dc.subject емпатійність uk
dc.subject самоуправління uk
dc.subject managers uk
dc.subject communication skills uk
dc.subject emotional intelligence uk
dc.subject tolerance uk
dc.subject empathy uk
dc.subject self-government uk
dc.title Взаємозвязок емоційного інтелекту та комунікативних вмінь менеджерів uk
dc.title.alternative Interconnection of Emotional Intelligence and Communicative Skills of Managers uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу