ZNU Institutional Repository

Формування конкурентних переваг міжнародною логістичною компанією «Нова Пошта»

Show simple item record

dc.contributor.author Войтович, Крістіна Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-06-24T11:26:29Z
dc.date.available 2024-06-24T11:26:29Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19648
dc.description Войтович К. С. Формування конкурентних переваг міжнародною логістичною компанією «Нова Пошта» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 45 с. uk
dc.description.abstract UA : Актуальність теми. Воєнний стан в країні. Війна внесла свої корективи у роботу підприємств та в життя кожного. Але дана ситуація дала змогу розробити нові стратегії конкурентних переваг в компанії і розробляти плани для підвищення конкурентоспроможності. А також виявляти нові потреби клієнтів та підлаштовуватися під її попит. Мета роботи полягає в аналізі та розробці нових конкурентоспроможних факторів для ТОВ «Нова Пошта». Об'єктом дослідження є формування конкурентних переваг у міжнародній логістичній компанії на ТОВ «Нова Пошта». Предметом дослідження є фактори конкурентоспроможності на ТОВ «Нова Пошта». Інформаційною базою роботи стала наукова література з економіки та менеджменту, інтерв’ю власників компанії «Нова Пошта» та їх офіційний сайт, аналітичні та статистичні дані з мережі Інтернет. У кваліфікаційній роботі інформація подана та відтворена за допомогою рисунків та таблиць. uk
dc.description.abstract EN : Relevance of the topic. Martial law in the country. The war has made its own adjustments to the work of enterprises and to the life of everyone. But this situation has made it possible to develop new strategies for competitive advantage in the company and develop plans to increase competitiveness. As well as to identify new customer needs and adapt to their demand. The purpose of the study is to analyze and develop new competitive factors for Nova Poshta LLC. The object of the study is the formation of competitive advantages in the international logistics company at Nova Poshta LLC. The subject of the study is the factors of competitiveness at Nova Poshta LLC. The information base of the work was the scientific literature on economics and management, interviews with the owners of Nova Poshta and their official website, analytical and statistical data from the Internet. In the qualification work, the information is presented and reproduced with the help of figures and tables. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject конкурентні переваги uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject управління конкурентними перевагами uk
dc.subject логістична компанія uk
dc.subject competitive advantages uk
dc.subject competitiveness uk
dc.subject management of competitive advantages uk
dc.subject logistics company uk
dc.title Формування конкурентних переваг міжнародною логістичною компанією «Нова Пошта» uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics