UA : Кваліфікаційна робота: Удосконалення управління маркетинговою
діяльністю підприємства сфери харчування в умовах економічних викликів (на
прикладі ТОВ «Солейленд девелопмент»): 69 сторінок, 24 таблиці, 1 рисунок.
Перелік посилань нараховує 71 найменування.
Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Солейленд
Девелопмент».
Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення управління
маркетинговою діяльністю ТОВ «Солейленд Девелопмент» в умовах
економічних викликів на основі розробки комплексу оптимізаційних заходів.
Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що в умовах кризової
трансформації економіки України, перед українськими підприємствами сфери
харчування постало завдання підвищення ефективності управління
маркетинговою діяльністю, яке буде враховувати умови воєнного розвитку
ринку послуг харчування у країні.
Під час виконання роботи були розглянуті теоретичні та методичні основи
управління маркетинговою діяльністю підприємства, проведено дослідження
управління маркетинговою діяльністю на ТОВ «Солейленд Девелопмент» та
запропоновані шляхи його удосконалення.
Розроблені в кваліфікаційній роботі удосконалення, після доопрацювання,
можливо використати для підвищення ефективності управління маркетинговою
діяльністю на ТОВ «Солейленд Девелопмент» та на інших підприємствах галузі.
EN : Qualification work: Improving the management of marketing activities of a food
business in the face of economic challenges (on the example of Soleiland Development
LLC): 69 pages, 24 tables, 1 figure. The list of references includes 71 titles.
The object of the study is the marketing activity of «Soleyland Development»
LLC.
The purpose of the qualification work is to improve the management of the
marketing activities of «Soleyland Development» LLC in the conditions of economic
challenges based on the development of a set of optimization measures.
The relevance of the topic of this work is due to the fact that in the conditions of
the crisis transformation of the economy of Ukraine, Ukrainian enterprises in the food
sector faced the task of increasing the efficiency of marketing management, which will
take into account the conditions of the military development of the market of food
services in the country.
During the performance of the work, the theoretical and methodical foundations
of the management of the marketing activity of the enterprise were considered, a study
of the management of the marketing activity at LLC «Soleyland Development» was
conducted and ways of its improvement were proposed.
The improvements developed in the qualification work, after finalization, can be
used to increase the efficiency of management of marketing activities at LLC
«Soleyland Development» and at other enterprises of the industry.