ZNU Institutional Repository

Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери харчування в умовах економічних викликів (на прикладі ТОВ «Солейленд девелопмент»)

Show simple item record

dc.contributor.author Шуляк, Анна Василівна
dc.date.accessioned 2024-06-27T08:34:43Z
dc.date.available 2024-06-27T08:34:43Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19768
dc.description Шуляк А. В. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери харчування в умовах економічних викликів (на прикладі ТОВ «Солейленд девелопмент») : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник М. В. Хацер. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 69 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери харчування в умовах економічних викликів (на прикладі ТОВ «Солейленд девелопмент»): 69 сторінок, 24 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань нараховує 71 найменування. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Солейленд Девелопмент». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Солейленд Девелопмент» в умовах економічних викликів на основі розробки комплексу оптимізаційних заходів. Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що в умовах кризової трансформації економіки України, перед українськими підприємствами сфери харчування постало завдання підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю, яке буде враховувати умови воєнного розвитку ринку послуг харчування у країні. Під час виконання роботи були розглянуті теоретичні та методичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства, проведено дослідження управління маркетинговою діяльністю на ТОВ «Солейленд Девелопмент» та запропоновані шляхи його удосконалення. Розроблені в кваліфікаційній роботі удосконалення, після доопрацювання, можливо використати для підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю на ТОВ «Солейленд Девелопмент» та на інших підприємствах галузі. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: Improving the management of marketing activities of a food business in the face of economic challenges (on the example of Soleiland Development LLC): 69 pages, 24 tables, 1 figure. The list of references includes 71 titles. The object of the study is the marketing activity of «Soleyland Development» LLC. The purpose of the qualification work is to improve the management of the marketing activities of «Soleyland Development» LLC in the conditions of economic challenges based on the development of a set of optimization measures. The relevance of the topic of this work is due to the fact that in the conditions of the crisis transformation of the economy of Ukraine, Ukrainian enterprises in the food sector faced the task of increasing the efficiency of marketing management, which will take into account the conditions of the military development of the market of food services in the country. During the performance of the work, the theoretical and methodical foundations of the management of the marketing activity of the enterprise were considered, a study of the management of the marketing activity at LLC «Soleyland Development» was conducted and ways of its improvement were proposed. The improvements developed in the qualification work, after finalization, can be used to increase the efficiency of management of marketing activities at LLC «Soleyland Development» and at other enterprises of the industry. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject економічна криза uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject оптимізація управління uk
dc.subject управління маркетинговою діяльністю uk
dc.title Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери харчування в умовах економічних викликів (на прикладі ТОВ «Солейленд девелопмент») uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics