UA : Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань
включає 32 джерела. Об’єкт дослідження: Розробка фірмового стилю та сайту.
Предмет дослідження: Фірмовий стиль і сайт благодійного фонду "Вірити
Надіятися Любити". Мета дослідження: Розробити сучасний та ефективний
фірмовий стиль і сайт для благодійного фонду "Вірити Надіятися Любити", які
допоможуть підвищити впізнаваність фонду, ефективніше комунікувати з
цільовою аудиторією, зробити сайт більш зручним та інформативним для
користувачів.
EN : The work is presented on 60 pages of printed text. The list of links includes 32
sources. Object of research: Development of corporate style and website. Subject of
research: Corporate style and website of “Believe Hope Love”, the Charity
Foundation. The purpose of the study: Develop a modern and effective brand identity
and website for the "Believe Hope Love" charity foundation, which will help increase
the foundation's recognition, enhance communication with the target audience, and
make the website more user-friendly and informative.