ZNU Institutional Repository

Розробка рольової відеогри за допомогою рушія Unreal Engine

Show simple item record

dc.contributor.author Крикунов, Роман Дмитрович
dc.date.accessioned 2024-07-04T10:51:26Z
dc.date.available 2024-07-04T10:51:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19900
dc.description Крикунов Р. Д. Розробка рольової відеогри за допомогою рушія Unreal Engine : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Г. М. Шило. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 61 сторінці друкованого тексту, містить 42 рисунки, 4 джерела, 12 додатків. Об’єкт дослідження – технічні можливості двигуна Unreal Engine для створення 2D платформерів, оптимізація продуктивності гри на Unreal Engine для досягнення стабільної швидкодії та мінімального обсягу пам'яті та вивчення можливостей різних методів управління персонажем у 2D платформерах. Мета роботи: розробка 2D платформеру з використанням рушія Unreal Engine, з метою дослідження можливостей цього рушія для створення ефективних та захоплюючих ігрових середовищ. Метод дослідження – було використано такі методи дослідження: аналіз існуючих 2D платформерів та можливостей використання Unreal Engine для створення; експериментальний метод: створення прототипів ігрових рівнів для вивчення ефективності різних інструментів та технік розробки у середовищі Unreal Engine; аналіз геймплею та взаємодії користувача з грою для виявлення сильних та слабких сторін розробленого платформера. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 61 pages of printed text, 42 figures, 4 references, 12 annexes. Object of the study – technical capabilities of the Unreal Engine for creating 2D platformers, optimizing the performance of a game on Unreal Engine to achieve stable performance and minimum memory usage, and study of the possibilities of different methods of character management in 2D platformers. Aim of the study: development of a 2D platformer using the Unreal Engine to explore the capabilities of this engine to create efficient and engaging gaming environments. Method of research – the following research methods were used: analysis of existing 2D platformers and the possibilities of using Unreal Engine for creation; experimental method: creating prototypes of game levels to study the effectiveness of various development tools and techniques in the Unreal Engine environment; analysis of gameplay and user interaction with the game to identify the strengths and weaknesses of the developed platformer. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ігровий двигун uk
dc.subject анімація персонажа uk
dc.subject керування персонажем uk
dc.subject оптимізація продуктивності uk
dc.subject Unreal Engine uk
dc.title Розробка рольової відеогри за допомогою рушія Unreal Engine uk
dc.title.alternative Development of a role-playing video game using the Unreal Engine uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics