UA : Робота викладена на 61 сторінці друкованого тексту, містить 42 рисунки, 4 джерела, 12 додатків. Об’єкт дослідження – технічні можливості двигуна Unreal Engine для створення 2D платформерів, оптимізація продуктивності гри на Unreal Engine для досягнення стабільної швидкодії та мінімального обсягу пам'яті та вивчення можливостей різних методів управління персонажем у 2D платформерах. Мета роботи: розробка 2D платформеру з використанням рушія Unreal Engine, з метою дослідження можливостей цього рушія для створення ефективних та захоплюючих ігрових середовищ. Метод дослідження – було використано такі методи дослідження: аналіз існуючих 2D платформерів та можливостей використання Unreal Engine для створення; експериментальний метод: створення прототипів ігрових рівнів для вивчення ефективності різних інструментів та технік розробки у середовищі Unreal Engine; аналіз геймплею та взаємодії користувача з грою для виявлення сильних та слабких сторін розробленого платформера.
EN : The work is presented on 61 pages of printed text, 42 figures, 4 references, 12 annexes. Object of the study – technical capabilities of the Unreal Engine for creating 2D platformers, optimizing the performance of a game on Unreal Engine to achieve stable performance and minimum memory usage, and study of the possibilities of different methods of character management in 2D platformers. Aim of the study: development of a 2D platformer using the Unreal Engine to explore the capabilities of this engine to create efficient and engaging gaming environments. Method of research – the following research methods were used: analysis of existing 2D platformers and the possibilities of using Unreal Engine for creation; experimental method: creating prototypes of game levels to study the effectiveness of various development tools and techniques in the Unreal Engine environment; analysis of gameplay and user interaction with the game to identify the strengths and weaknesses of the developed platformer.