Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19900
Title: | Розробка рольової відеогри за допомогою рушія Unreal Engine |
Other Titles: | Development of a role-playing video game using the Unreal Engine |
Authors: | Крикунов, Роман Дмитрович |
Keywords: | ігровий двигун анімація персонажа керування персонажем оптимізація продуктивності Unreal Engine |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 61 сторінці друкованого тексту, містить 42 рисунки, 4 джерела, 12 додатків. Об’єкт дослідження – технічні можливості двигуна Unreal Engine для створення 2D платформерів, оптимізація продуктивності гри на Unreal Engine для досягнення стабільної швидкодії та мінімального обсягу пам'яті та вивчення можливостей різних методів управління персонажем у 2D платформерах. Мета роботи: розробка 2D платформеру з використанням рушія Unreal Engine, з метою дослідження можливостей цього рушія для створення ефективних та захоплюючих ігрових середовищ. Метод дослідження – було використано такі методи дослідження: аналіз існуючих 2D платформерів та можливостей використання Unreal Engine для створення; експериментальний метод: створення прототипів ігрових рівнів для вивчення ефективності різних інструментів та технік розробки у середовищі Unreal Engine; аналіз геймплею та взаємодії користувача з грою для виявлення сильних та слабких сторін розробленого платформера. EN : The work is presented on 61 pages of printed text, 42 figures, 4 references, 12 annexes. Object of the study – technical capabilities of the Unreal Engine for creating 2D platformers, optimizing the performance of a game on Unreal Engine to achieve stable performance and minimum memory usage, and study of the possibilities of different methods of character management in 2D platformers. Aim of the study: development of a 2D platformer using the Unreal Engine to explore the capabilities of this engine to create efficient and engaging gaming environments. Method of research – the following research methods were used: analysis of existing 2D platformers and the possibilities of using Unreal Engine for creation; experimental method: creating prototypes of game levels to study the effectiveness of various development tools and techniques in the Unreal Engine environment; analysis of gameplay and user interaction with the game to identify the strengths and weaknesses of the developed platformer. |
Description: | Крикунов Р. Д. Розробка рольової відеогри за допомогою рушія Unreal Engine : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Г. М. Шило. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 61 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19900 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня кафедри комп’ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krykunov_R_D.pdf | Робота бакалавра | 4.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.