UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 37 джерел. Об’єкт дослідження — айдентика. Предмет дослідження — дизайн айдентики квіткового магазину. Мета роботи: розробити за допомогою програм Adobe Illustrator, Photoshop логотип та додаткову айдентику для квіткового магазину «Квіти у Анни». Виходячи з формулювання об’єкту, предмету та мети дослідження необхідно виконати наступні завдання: здійснити аналіз наукової літератури з питань квіткового бізнесу; розглянути міжнародні тенденції дизайну фірмового стилю у флористичному бізнесі; проаналізувати айдентику відомих квіткових магазинів; розробити за допомогою Adobe Illustrator, Photoshop логотип та додаткову айдентику для квіткового магазину «Квіти у Анни».
EN : The work is presented on 61 pages of printed text. The list of links includes 37
sources. Object of research: corporate identity. Subject of research: the design of the
identity of a flower shop. The purpose of the study: to develop a logo and additional
identity for the flower shop «The Flowers by Anna» using Adobe Illustrator and
Photoshop. Based on the formulation of the object, subject and purpose of the study,
the following tasks need to be performed: to analyse the scientific literature on the
flower business; to consider international trends in corporate identity design in the
floristic business; to analyse the identity of well-known flower shops; to develop a
logo and additional identity for the flower shop «The Flowers by Anna» using Adobe
Illustrator and Photoshop.