UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань
включає 40 джерел. Об’єктом дослідження є айдентика та її складові.
Предметом дослідження є дизайн - розробка айдентики магазину. Мета —
створити оригінальну айдентику інтернет-магазину одягу та взуття
«WITHSICKLOVE», що вирізнятиме її серед конкурентів, створюватиме
позитивний імідж та сприятиме просуванню продукції на ринку товарів та
послуг. В роботі розроблено оригінальне рішення айдентику інтернет-магазину
одягу та взуття «WITHSICKLOVE» та запропоновано прототип сайту.
EN : The work is presented on 61 pages of printed text. The list of references
includes 40 sources. The object of research is identity and its components. The
subject of the study is design - development of the store's identity. The purpose is to
create an original identity for the online clothing and footwear store
"WITHSICKLOVE", which will distinguish it from competitors, create a positive
image and promote products in the market of goods and services. The paper develops
an original solution for the identity of the online clothing and footwear store
"WITHSICKLOVE" and proposes a prototype of the site.