UA : Робота викладена на 56 сторінках друкованого тексту, містить 25 рисунків, 4 таблиці, 14 джерел, 1 додаток. Об’єкт дослідження – процес розробки персонального помічника засобами React та Node.js. Предмет дослідження – архітектура та ключові компоненти цифрового помічника, що базується на платформах React та Node.js із використанням мови програмування JavaScript для клієнтської та серверної частин. Мета роботи: розробка персонального помічника за допомогою платформ React та Node.js. Методи дослідження – методи збору та аналізу вимог до програмного забезпечення, методи моделювання, проектування, конструювання та ручного тестування програмного забезпечення. При розробці додатку було проведено аналіз предметної області, обрано та спроектовано архітектуру за допомогою UML у вигляді діаграм варіантів використання, послідовностей, компонентів, розгортання та роботи системи. Реалізовано серверну частину з використанням Node.js, клієнтська частина розроблена засобами React та його бібліотек. В результаті роботи отримано програмне забезпеченням для допомоги гравцям в розумінні ігрового контенту.
EN : The work is presented on 56 pages of printed text, 25 figures, 4 tables, 14 references, 1 supplement. The object of the study is the process of development the personal assistant using React and Node.js. The aim of the study is development of the personal assistant using React and Node.js platforms. The methods of research are methods for collecting and analyzing software requirements, methods, for modeling, designing, constructing and manual testing software . During the development of the application, a domain analysis was conducted, and the architecture was selected and designed using UML in the form of the use case diagrams, sequence diagrams, component diagrams, deployment diagrams and system workflow. The server-side was implemented using Node.js, and the clientside was developed using React and its libraries. As a result, the software was created to assist players in understanding game content.