Інституційний репозитарій ЗНУ

Використання освітніх засобів інформатизації в навчанні англійської мови студентів-філологів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юрова, Івана Леонідовича
dc.date.accessioned 2020-03-26T05:37:46Z
dc.date.available 2020-03-26T05:37:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2041
dc.description Юрова І. Л. Використання освітніх засобів інформатизації в навчанні англійської мови студентів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 129 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота-129 стор., 101 джерело. Об’єкт дослідження: викладання іноземної мови в вищих навчальних закладах за допомогою інформаційних систем. Мета роботи: визначити вплив інформаційних технологій на формування ключових компетенцій з іноземної мови на філологічних факультетах вищих навчальних закладів України. Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії інтеграції системи освіти в концепцію інформаційного суспільства притаманного європейським та американським країнам. Отримані результати: в результаті дослідження вдалося виявити позитивний вплив інтеграції мобільного навчання та інтерактивних дошок на навчальні досягнення та пізнавальне навантаження студентів філологічного факультету. У цьому досліджені використовувався змішаний методичний підхід, який передбачає збір якісних даних для виявлення ефекту мобільного навчання у класах з вивчення іноземних мов. Данні були зібрані за допомогою анкетування студентів факультету іноземної мови. Після проведення експериментального уроку група студентів відповідала на закриті та відкриті питання щодо свого досвіду від використання мобільних технологій додатку WhatsApp та інтерактивної дошки. Результати аналізу даних анкетування показали значну різницю у навчальних досягненнях, мотивації, рівні прийняття учнями мобільних засобів на користь інтеграції мобільних додатків та інтерактивних засобів. Данні дослідження показали, що спостерігалося покращення використання мовних навичок студентів, між студентських стосунків та мотивації до навчання. Таким чином вдалося довести, що задля стратегія залучення студентів до вивчення іноземних мов повинно серед багатьох інших існуючих засобів включати в свій арсенал і мобільне навчання. uk
dc.description.abstract EN : The presented paper is dedicated to the analysis of such a topical problem as the integration of information technology into EFL learning in philology faculties of Ukrainian universities. The object of the work can be defined as the process of teaching in EFL classes in philology faculties with the help of technology. Precisely, this work studies the teaching in EFL class with the help of mobile messenger WhatsApp and Interactive White Board. The main aim of the paper consists in analyzing the mixed methods and approaches which can integrate mobile learning and interactive white board technology into foreign language learning environment in Ukrainian philology classes. Another aim of the paper was to study the pedagogical approaches to gamify feedback activities in EFL classes with the help of numerous online platforms such as Kahoot.com and Socrative. It determined the accomplishment of such objectives as:  profound analysis and systematization of the theoretical foundations of the theory of mobile learning and interactive learning approach;  investigation of application of WhatsApp messenger in classes of English language, study of effect of online free application Kahoot on student’s level of interest and motivation and demonstration of integrated IWB usage. The author of this paper demonstrates that the usage of the mobile messengers, online testing applications and IWB in foreign language classrooms can be effectively included into educational process on philology faculties in Ukrainian universities. The paper also proved that usage of mobile messengers can effectively reduce cognitive overload on students in EFL classes. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мобільне навчання uk
dc.subject інтерактивна дошка uk
dc.subject SMS повідомлення uk
dc.subject WhatsApp додаток uk
dc.subject когнітивне навантаження uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject інформаційне суспільство uk
dc.subject CALL навчання uk
dc.subject смартфони uk
dc.subject Web 2.0 uk
dc.subject гейміфікація uk
dc.subject мессенджер uk
dc.title Використання освітніх засобів інформатизації в навчанні англійської мови студентів-філологів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу