Інституційний репозитарій ЗНУ

Методика навчання іншомовного спілкування молодших школярів на основі інтеграції предметів "Іноземна мова" і "Фізична культура"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єжаченко, Яна Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-03-26T11:36:28Z
dc.date.available 2020-03-26T11:36:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2061
dc.description Єжаченко Я. О. Методика навчання іншомовного спілкування молодших школярів на основі інтеграції предметів "Іноземна мова" і "Фізична культура" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 68 стор., 76 джерела, 3 додатки. Мета дослідження – виявити теоретичні та методичні аспекти процесу навчання іншомовного спілкування молодших школярів на основі інтеграції предметів «Іноземна мова» і «Фізична культура». Об'єкт дослідження – процес іншомовної освіти молодших школярів. Предмет дослідження – методика навчання іншомовного спілкування молодших школярів на основі інтеграції предметів «Іноземна мова» і «Фізична культура». Теоретико-методологічні засади: ключові положення ранньої і початкової іншомовної освіти, вікової психології, сучасних технологій навчання іноземних мов взагалі, та інтеграційних методів зокрема (В. М. Карташова, І. О. Зимняя, І. І. Халєєва, О. В. Щепілова, Є О. Давидова, О. В. Анікєєнко, В. М . Шацьких, О. П. Рябіщенкова та ін.). Отримані результати: навчання іншомовного спілкування молодших школярів на основі інтеграції предметів «Іноземна мова» і «Фізична культура» це цілеспрямований комплексний процес навчання, розвитку, пізнання і виховання особистості дитини засобами іноземної мови та фізичної культури. Метою навчання іншомовного спілкування на основі інтеграції зазначених предметів є розвиток індивідуальності учня в процесі реалізації комунікативної та спортивно-оздоровчої діяльності, яка передбачає залучення учнів в ігрові та класичні види спорту, а також розважальні спортивно-оздоровчі ігри, в яких засоби іншомовного спілкування використовуються для вирішення комунікативних і спортивно-оздоровчих завдань. uk
dc.description.abstract EN : The presented paper is dedicated to the method of teaching foreign language communication to younger students on the basis of the subjects "Foreign language" and "Physical education" integration. The object of the work can be defined as the process of foreign language education of younger students The main aim of the paper is to identify theoretical and methodological aspects of the process of teaching foreign language communication to younger students on the basis of the subjects "Foreign language" and "Physical education" integration. It determined the accomplishment of such objectives as: to reveal the essence of younger students teaching of foreign language communication in terms of subjects integration; to determine the content of the education of the younger students of foreign language communication through the integration of the subjects “Foreign Language” and “Physical Culture”; to develop an algorithm for realization of the teaching foreign language communication of younger students process on the basis of integration of subjects "Foreign language" and "Physical culture". The study found that teaching foreign language communication to younger students based on the integration of foreign language and physical education is a purposeful integrated process of learning, development, cognition and upbringing of the child's personality by means of foreign language and physical culture. The purpose of teaching foreign language communication based on the integration of these subjects is to develop the student's personality in the process of communicative and recreational activities, which involves the involvement of students in game and classic sports, as well as entertaining sports and recreational games in which the means of communication are used for communication communicative and sports-improving tasks. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject CLIL uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject іноземна мова uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject мовлення uk
dc.subject комунікативна діяльність uk
dc.subject спортивно-оздоровча діяльність uk
dc.title Методика навчання іншомовного спілкування молодших школярів на основі інтеграції предметів "Іноземна мова" і "Фізична культура" uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу