UA : Робота викладена на 95 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 5 рисунків. Перелік посилань включає 76 джерел. Об’єкт дослідження: навчально-виховний процес у закладі вищої освіти. Актуальність роботи полягає в тому, що з точки зору психолого-педагогічній науці проблема готовності до навчання студентів вищої школи, особливо першокурсників, недостатньо розроблена. В цілому недостатньо уваги приділяється сприйняттю студентами інноваційних технологій, сучасних методів для розвитку готовності до навчальної діяльності. В роботі визначено зміст поняття «готовність до навчальної діяльності» та виділено основні показники готовності студентів до навчальної діяльності в сучасних умовах, розглянуто особливості готовності студентів до навчальної діяльності в процесі навчання у закладі вищої освіти, обґрунтовано інноваційно-педагогічні умови підвищення готовності студентів до навчальної діяльності, проведено експериментальну роботу з підвищення готовності студентів до навчальної діяльності. Наукова новизна полягає в тому, що розроблено, обґрунтовано і апробовано педагогічну модель підвищення готовності студентів до навчальної діяльності; виділено основні критерії готовності, співвіднесені з вимогами компетентності та модульного підходу.
EN : The work is presented on 95 pages of printed text, contains 4 tables, 5 figures. The list of references includes 76 sources. The object of the study: educational process in higher education. The urgency of the work is that from the point of view of psychological and pedagogical science the problem of readiness for studying of students of higher education, especially freshmen, is insufficiently developed. In general, insufficient attention is paid to students' perceptions of innovative technologies, modern methods for developing readiness for learning activities. The article defines the content of the concept of "readiness for learning activities" and identifies the main indicators of students' readiness for educational activities in modern conditions, considers the peculiarities of students' readiness for educational activity in the process of education in higher education, substantiates innovative and pedagogical conditions for improving students' readiness , experimental work was carried out to increase students' readiness for learning activities. The scientific novelty is that a pedagogical model of improving students' readiness for learning activities has been developed, grounded and tested; the main criteria of readiness, which are related to the requirements of competence and modular approach, are highlighted.