UA : Міське середовище як соціокультурне явище формує відповідний тип особистості, наділений раціональністю, мобільністю, готовністю до змін, умінням поєднати власні інтереси з інтересами інших, здатністю долати труднощі.
Людині з розвиненими компетенціями полікультурної взаємодії притаманні такі риси: навички спілкування в багатонаціональному трудовому колективі, вміння користуватися ними у своїй практичній діяльності; шанобливе ставлення до національної гідності інших людей, до національних культур, до прогресивних національних традицій, національних звичаїв.
Провідними стратегіями полікультурної взаємодії молоді у міському середовищі є співробітництво, компроміс та уникнення, що відповідає тяжінню до ненасильницьких форм вирішення суперечностей, що виникаю у процесі спілкування та сумісної діяльності.
EN : Rumors are a peculiar type of communication, in which there is a process of occurrence and informal spread of emotionally painted plot aimed at meeting the actual information needs under the conditions of a lack of information.
The process of rumors technologicalization in the formation of public opinion is circular, and it takes place in five stages: emergence of thought, formation of the group, opinion leaders’ activity, decline of interest, fading of idea (its variable modification or beginning of a new circulation circle).
It is important to adhere to the principles of information and media literacy in order to minimize technologicalization of rumors in influencing public opinion: identify information, analyze and filter it, evaluate accuracy and reliability, and validate information with at least three sources.