UA : Кваліфікаційна робота складається з 48 сторінок, 5 таблиць, 7 рисунків, 48 літературних джерел.
Об'єкт дослідження – навчальні контрольні нормативи шкільної програми і оптимальна кількість повторень навантаження в процесі уроків фізичної культури.
Мета роботи - визначення оптимального обсягу повторень навчальних нормативів з метою досягнення кращого результату учнями різних класів загальноосвітньої школи.
Методи дослідження - аналіз науково-методичної літератури, аналіз вимог навчальних нормативів для учнів 5, 8 та 10 класів, оцінка виконання навчальних нормативів згідно рівнів компетентності, визначення кількості повторень навчальних нормативів методом тестування.
Оцінка виконання учнями 5, 8 та 10 класів навчальних нормативів відповідала різним рівням компетентності. Найбільш низькі показники були при виконанні силових навчальних нормативах (1 рівень компетентності).
Для досягнення кращих результатів при виконанні навчальних нормативів учнями 5, 8 та 10 класів рекомендована різна кількість повторень вправ. Найменша кількість спроб потрібна при виконанні бігу на короткі дистанції. Оптимальний обсяг навантажень не однаковий для хлопчиків, юнаків і дівчат учнів 5, 8 та 10 класу.
Визначення обсягу фізичного навантаження (оптимальна кількість повторень) контрольних навчальних нормативів необхідно для ефективного вирішення завдань фізичного виховання і досягнення кращих результатів у навчанні.
EN : The qualification work consists of 48 pages, 5 tables, 7 drawings, 48 literary sources.
The object of study - the educational control standards of the school program and the optimal number of repetitions of the load in the process of physical education lessons.
The purpose of the work is to determine the optimal amount of repetition of the educational standards in order to achieve the best result of students of different classes of secondary school.
Research methods - analysis of scientific and methodological literature, analysis of requirements of educational standards for students of 5, 8 and 10 classes, assessment of the implementation of educational standards according to the levels of competence, determination of the number of repetitions of educational standards by the method of testing.
Assessment of students' grades 5, 8, and 10 complies with different levels of competence. The lowest indicators were in the implementation of power training standards (1 level of competence).
To achieve the best results when teaching standards are met, students in grades 5, 8 and 10 recommend a different number of repetitions of exercises. The smallest number of attempts is required when running short distances. The optimum load capacity is not the same for boys, boys and girls in grades 5, 8 and 10.
Determining the amount of physical activity (the optimal number of repetitions) of control training standards is necessary to effectively solve the problems of physical education and to achieve the best results in training.