UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 8 рисунків, 3 додатки, 24 джерела. Об’єкт дослідження: процес застосування нових освітніх технологій на уроках інформатики. Мета дослідження - підвищити якість навчання через застосування тестових технологій на уроках. Метод дослідження - аналітичний, описовий. У даній роботі були розглянуті нові освітні технології. В ході виконання роботи була вивчена історія становлення, сутність, структура і елементи освітньої технології, були вивчені нові освітні технології, що застосовуються на уроках інформатики, вивчені особливості перевірки знань за допомогою тестування. Крім того, була виконана дослідницька робота по оцінці ефективності використання нових освітніх технологій на уроках інформатики. Було проведено дослідження, в якому взяло участь три 5-х класи. Один клас навчався в звичайному режимі, а в навчальний план іншого були внесені зміни. Для об’єктивного порівняння були розраховані ступінь навченості та якість навченості класу на констатуючому і контрольному етапі експерименту. Для цього було проведено тестування на кожному етапі навчання.
EN : The work is presented on 54 pages of printed text, 1 table, 8 figures, 3 annexes, 24 references. Object of study: the process of applying new educational technologies in computer science lessons. The purpose of the study is to improve the quality of learning through the use of test technologies in lessons. Research method - analytical, descriptive. In this paper, new educational technologies have been considered. In the course of the work the history of formation, essence, structure and elements of educational technology were studied, new educational technologies applied in the lessons of informatics were studied, peculiarities of knowledge testing by means of testing were studied. In addition, research has been carried out to evaluate the effectiveness of the use of new educational technologies in computer science lessons. A study was conducted in which three 5th graders participated. One class was taught in the normal mode and the other in the curriculum changes were made. For objective comparison, the degree of learning and the quality of learning of the class at the ascertaining and control stage of the experiment were calculated. For this purpose, testing was performed at each stage of trainin.