Інституційний репозитарій ЗНУ

Порівнювальний аналіз програмних технологій для перевірки знань учнів з інформатики шляхом тестування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ярова, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-03-30T04:02:54Z
dc.date.available 2020-03-30T04:02:54Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2263
dc.description Ярова О. В. Порівнювальний аналіз програмних технологій для перевірки знань учнів з інформатики шляхом тестування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник В. А. Єрмолаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 54 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 8 рисунків, 3 додатки, 24 джерела. Об’єкт дослідження: процес застосування нових освітніх технологій на уроках інформатики. Мета дослідження - підвищити якість навчання через застосування тестових технологій на уроках. Метод дослідження - аналітичний, описовий. У даній роботі були розглянуті нові освітні технології. В ході виконання роботи була вивчена історія становлення, сутність, структура і елементи освітньої технології, були вивчені нові освітні технології, що застосовуються на уроках інформатики, вивчені особливості перевірки знань за допомогою тестування. Крім того, була виконана дослідницька робота по оцінці ефективності використання нових освітніх технологій на уроках інформатики. Було проведено дослідження, в якому взяло участь три 5-х класи. Один клас навчався в звичайному режимі, а в навчальний план іншого були внесені зміни. Для об’єктивного порівняння були розраховані ступінь навченості та якість навченості класу на констатуючому і контрольному етапі експерименту. Для цього було проведено тестування на кожному етапі навчання. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 54 pages of printed text, 1 table, 8 figures, 3 annexes, 24 references. Object of study: the process of applying new educational technologies in computer science lessons. The purpose of the study is to improve the quality of learning through the use of test technologies in lessons. Research method - analytical, descriptive. In this paper, new educational technologies have been considered. In the course of the work the history of formation, essence, structure and elements of educational technology were studied, new educational technologies applied in the lessons of informatics were studied, peculiarities of knowledge testing by means of testing were studied. In addition, research has been carried out to evaluate the effectiveness of the use of new educational technologies in computer science lessons. A study was conducted in which three 5th graders participated. One class was taught in the normal mode and the other in the curriculum changes were made. For objective comparison, the degree of learning and the quality of learning of the class at the ascertaining and control stage of the experiment were calculated. For this purpose, testing was performed at each stage of trainin. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject здобувачі освіти uk
dc.subject інформаційне суспільство uk
dc.subject навчальний процесс uk
dc.subject порівняльний аналіз uk
dc.subject система контролю uk
dc.subject тестові технології uk
dc.subject тестування uk
dc.subject якість освіти uk
dc.subject information society uk
dc.subject educational process uk
dc.subject comparative analysis uk
dc.subject test technologies uk
dc.subject control system uk
dc.subject quality of education uk
dc.title Порівнювальний аналіз програмних технологій для перевірки знань учнів з інформатики шляхом тестування uk
dc.title.alternative Comparative Analysis of Software Technologies for the control of the Knowledge of Students Via Testing uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу