ZNU Institutional Repository

Особливості розробки та просування нового туристичного продукту на підприємствах туризму в Запорізькому регіоні

Show simple item record

dc.contributor.author Даниленко, Данило Юрійович
dc.date.accessioned 2020-03-31T07:24:09Z
dc.date.available 2020-03-31T07:24:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2296
dc.description Даниленко Д. Ю.Особливості розробки та просування нового туристичного продукту на підприємствах туризму в Запорізькому регіоні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Л. В. Безкоровайна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 82 сторінок, 75 літературних джерел, 7 додатків, 5 таблиці. Мета: дослідження особливостей і розробки та просування нового туристичного продукту. Об’єкт: процес розробки туристичного продукту, його просування на ринок. Предмет: вивчення особливостей, розробки та просування нового туристичного продукту. Методи дослідження – аналіз, синтез літературних джерел, спостереження, бесіди, опитування, проектування та моделювання під час розробки нового туристичного продукту, математичної статистики для обробки даних. Практична цінність роботи полягає у: новому підході до вивчення пропозицій на туристичному ринку Запоріжжя; здійсненню анкетування у трьох туристичних фірмах регіону з метою з’ясування сучасного стану та необхідності розроблення турів екзотичного спрямування; виявленню особливостей у розробці туристичного продукту; розробленню авторського нового екзотичного туристичного продукту до Індії, який можливо пропонувати для практичної реалізації в туристичних підприємствах міста. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work - 82 pages, 75 literary sources, 7 applications, 5 tables. Purpose: to study the features and development and promotion of a new tourism product. Object: the process of developing a tourism product, promoting it to the market. Subject Title: Feature study, development and promotion of a new tourism product. Research methods - analysis of activities on the basis of sources, questionnaires, independent development of a new tourist product. The practical part of the work, the survey was conducted at three tourism companies of the Zaporozhye region, on the basis of the answers were revealed features in the development of tourism product and developed an independent, new tourism product. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туристичний продукт uk
dc.subject екзотичний тур uk
dc.subject туризм uk
dc.subject туристична фірма uk
dc.subject туристичний оператор uk
dc.title Особливості розробки та просування нового туристичного продукту на підприємствах туризму в Запорізькому регіоні uk
dc.title.alternative Features of Development and Promotion of a New Tourist Product at Tourist Enterprises in the Zaporizhzhia Region uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics