UA : Кваліфікаційна робота – 82 сторінок, 75 літературних джерел, 7 додатків, 5 таблиці.
Мета: дослідження особливостей і розробки та просування нового туристичного продукту.
Об’єкт: процес розробки туристичного продукту, його просування на ринок.
Предмет: вивчення особливостей, розробки та просування нового туристичного продукту.
Методи дослідження – аналіз, синтез літературних джерел, спостереження, бесіди, опитування, проектування та моделювання під час розробки нового туристичного продукту, математичної статистики для обробки даних.
Практична цінність роботи полягає у: новому підході до вивчення пропозицій на туристичному ринку Запоріжжя; здійсненню анкетування у трьох туристичних фірмах регіону з метою з’ясування сучасного стану та необхідності розроблення турів екзотичного спрямування; виявленню особливостей у розробці туристичного продукту; розробленню авторського нового екзотичного туристичного продукту до Індії, який можливо пропонувати для практичної реалізації в туристичних підприємствах міста.
EN : Qualification work - 82 pages, 75 literary sources, 7 applications, 5 tables.
Purpose: to study the features and development and promotion of a new tourism product.
Object: the process of developing a tourism product, promoting it to the market.
Subject Title: Feature study, development and promotion of a new tourism product.
Research methods - analysis of activities on the basis of sources, questionnaires, independent development of a new tourist product.
The practical part of the work, the survey was conducted at three tourism companies of the Zaporozhye region, on the basis of the answers were revealed features in the development of tourism product and developed an independent, new tourism product.