Інституційний репозитарій ЗНУ

Роман "Смерть Артура" Томаса Мелорі у кінематографічній інтерпретації Гая Річі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соболь, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-03-31T15:10:46Z
dc.date.available 2020-03-31T15:10:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2312
dc.description Соболь О. В. Роман "Смерть Артура" Томаса Мелорі у кінематографічній інтерпретації Гая Річі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник К. М. Василина. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 78 стор., 90 джерел. Об’єкт дослідження: специфіка інтермедіальної взаємодії різних видів мистецтва. Мета роботи: вивчення особливостей репрезентації роману «Смерть Артура» Томаса Мелорі у кінематографічній інтерпретації Гая Річі. Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії інтермедіальності (О. Ганзен-Льове, А. Ю. Тимашков, Ю. Мюллер, І. Раєвські), теорії кіноадаптації (Л. Гатчеон, Р. Стам, Т. Лейтч, Д. Десмонд, П. Гоукс) та семіотики Ю. М. Лотмана. Отримані результати: Кінострічка Гая Річі «Король Артур: Легенда меча» (2017 р.) заснована на творчому переосмисленні роману Томаса Мелорі «Смерть Артура» (1485 р.). Обидва твори мають на меті розповісти історію легендарного короля Артура, однак, зважаючи на відмінності авторського стилю, твір Гая Річі репрезентує сучасний погляд на середньовічний текст. Під час проведення дослідження було акцентовано увагу на специфіці відтворення сюжетно-композиційної організації прецедентного тексту та його ключових образів, розглянуто смислові зсуви у системі конфліктів та мотивів, що виникли під час кіноадаптації художнього твору. Окрім того було з’ясовано, що позатекстові елементи (аудіо-візуальні та власне кінематографічні) мають значний вплив на рецепцію першотвору глядачем, формуючи специфічні образи, пов’язані із конкретною екранізацією. uk
dc.description.abstract EN : The presented paper is dedicated to the analysis of representation of Thomas Malory’s novel “Le Morte d’Arthur” in Guy Ritchie’s cinematic interpretation. The object of the work can be defined as the peculiarity of the intermedial interaction of different types of art. The aim of the paper is to analyze the poetical features of Thomas Malory’s novel “Le Morte d’Arthur” (1485) in a film adaptation by Guy Ritchie. The aim determined accomplishment of such objectives as: - to study film adaptation in the focus of intermedial studies; - to analyze Thomas Malory’s novel “Le Morte d’Arthur” (1485) as the source of traditional plots and images; - to determine the peculiarities of representing traditional plots and images in Guy Ritchie’s film. Guy Richie’s movie “King Arthur: The Legend of the Sword” (2017) is based on the creative interpretation of Thomas Malory’s novel “Le Morte d’Arthur” (1485). Both works present the story of the legendary King Arthur, however, due to style differences, Guy Ritchie manages to create a modernised version of a medieval text. The research is focused on the peculiarities of reproducing original plot structure and key images in modern film version of the classical text. It determines the semantic shifts in the system of conflicts and motives that arose while screening the literary text. Non-textual elements (audio-visual and purely cinematic ones) have a significant impact on the audience’s reception of the source text and generate specific images associated with this particular film adaptation. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтермедіальність uk
dc.subject теорія адаптації uk
dc.subject Артуріана uk
dc.subject традиційний сюжетно-образний матеріал uk
dc.subject кінематограф uk
dc.subject інтерпретація uk
dc.subject екранізація uk
dc.subject Томас Мелорі uk
dc.subject Гай Річі uk
dc.title Роман "Смерть Артура" Томаса Мелорі у кінематографічній інтерпретації Гая Річі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу