ZNU Institutional Repository

Управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринку (на прикладі ТОВ «СПЕЛЛ»)

Show simple item record

dc.contributor.author Даниленко, Анастасія Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-03-31T15:42:20Z
dc.date.available 2020-03-31T15:42:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2318
dc.description Даниленко А. С. Управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринку (на прикладі ТОВ «СПЕЛЛ»): кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Венгер. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 124 с. uk
dc.description.abstract UA : Виконаний аналіз основних особливостей управління рекламною діяльністю на підприємстві в умовах ринку. Проаналізовані основні фактори, що впливають на управління рекламною діяльністю та основні механізми підвищення рівня конкурентоспроможності реклами, враховуючи вітчизняний та зарубіжний досвід діяльності підприємств. Охарактеризовані основні напрямі роботи ТОВ «СПЕЛЛ» та визначені основні конкурентні переваги та недоліки, що впливають на стратегію управління рекламною діяльністю. Обґрунтовані заходи удосконaлeння упрaвлiння рeклaмною дiяльнiстю нa пiдприємстві. Надані практичні рекомендації щодо удосконaлeння упрaвлiння рeклaмною дiяльнiстю нa пiдприємствi ТОВ «СПЕЛЛ». uk
dc.description.abstract EN : The analysis of the main features of advertising management at the enterprise in the market. The main factors affecting the management of advertising activities and the main mechanisms to increase the competitiveness of advertising, taking into account domestic and foreign experience of enterprises. The main lines of work of SPELL LLC are characterized and the main competitive advantages and disadvantages affecting the advertising management strategy are identified. Measures to improve the management of advertising at the enterprise are justified. Practical recommendations on improving management of advertising activities at the company LLC SPELL are given. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рекламна діяльність uk
dc.subject реклама uk
dc.subject маркетингові комунікації uk
dc.subject рекламна стратегія uk
dc.subject продуктова реклама uk
dc.subject іміджева реклама uk
dc.subject advertising activities uk
dc.subject advertising uk
dc.subject marketing communications uk
dc.subject advertising strategy uk
dc.subject image advertising uk
dc.subject product advertising uk
dc.title Управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринку (на прикладі ТОВ «СПЕЛЛ») uk
dc.title.alternative Management of advertising activity at the enterprise in the market conditions (on the example of LLC "SPELL") uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics