Інституційний репозитарій ЗНУ

Розробка заходів щодо підвищення ефективності діяльності на підприємстві в умовах ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суслов, Андрій Павлович
dc.contributor.author Suslov, Andrii
dc.date.accessioned 2020-03-31T17:52:08Z
dc.date.available 2020-03-31T17:52:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2335
dc.description Суслов А. П. Розробка заходів щодо підвищення ефективності діяльності на підприємстві в умовах ринку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. Г. Воронкова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 133 с. uk
dc.description.abstract UA : Розкрито методологію дослідження ефективності діяльності на підприємстві в умовах ринку. Проаналізовано понятійно-категорійний апарат ефективності діяльності на підприємстві в умовах ринку. З’ясовано зарубіжний досвід підвищення ефективності діяльності на підприємстві в умовах ринку. Сформовано організаційно-управлінську структуру підприємства (на прикладі ТОВ “Vitan travel”). Досліджено діагностику проблем підвищення ефективності діяльності на підприємстві в умовах ринку. Сформовано SWOT-аналіз ефективності діяльності на підприємстві в умовах ринку. Обґрунтовано механізми підвищення ефективності діяльності на підприємстві в умовах ринку. Здійснено економічне обґрунтування ефективності діяльності на підприємстві в умовах ринку. Розроблено практичні рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності на підприємстві в умовах ринку. uk
dc.description.abstract EN : The methodology of researching the efficiency of activity at the enterprise in market conditions is revealed. The conceptual and categorical apparatus of efficiency of activity at the enterprise in the market conditions is analyzed. Overseas experience in improving the performance of the enterprise in the market conditions is found. The organizational and management structure of the enterprise (on the example of Vitan travel LLC) has been formed. Diagnostics of problems of increase of efficiency of activity at the enterprise in market conditions is investigated. The SWOT-analysis of efficiency of activity at the enterprise in the market conditions is formed. The mechanisms of increase of efficiency of activity at the enterprise under market conditions are substantiated. The economic substantiation of efficiency of activity at the enterprise in the market conditions is made. Practical recommendations for improving the efficiency of the enterprise in the market are developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ефект uk
dc.subject ефективність діяльності uk
dc.subject напрями удосконалення uk
dc.subject swot – аналіз uk
dc.subject стимулювання uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject effect uk
dc.subject efficiency of activities uk
dc.subject directions of improvement uk
dc.subject swot analysis uk
dc.title Розробка заходів щодо підвищення ефективності діяльності на підприємстві в умовах ринку uk
dc.title.alternative Development of measures to improve the efficiency of the enterprise in the market uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу