Інституційний репозитарій ЗНУ

Методика навчання ідіоматичного діалогічного мовлення студентів-філологів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільченко, Марина Валентинівна
dc.date.accessioned 2020-03-31T18:28:46Z
dc.date.available 2020-03-31T18:28:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2348
dc.description Ільченко М. В. Методика навчання ідіоматичного діалогічного мовлення студентів-філологів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник С. Г. Вавіліна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 60 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 60 стор., 83 джерела, додатки Об'єктом дослідження є навчання діалогічного іноземного мовлення на 1-2 курсах лінгвістичного факультету. Предметом дослідження є процес оволодіння ідіоматичним діалогічним мовленням англійською мовою на основі використання фразеологічних виразів, що сприяє формуванню міжкультурної комунікативної компетенції. Мета даного дослідження – створення науково обґрунтованої методики навчання ідіоматичного діалогічного мовлення англійською мовою в рамках міжкультурного спілкування для 1-2 курсів навчання іноземним мовам на лінгвістичному факультеті. Теоретико-методологічні засади: провідні засади компетентнісного підходу (Ф. Ісаєв, І. А. Зязюн, О. Є. Ломакін, В. В. Нестеров, І. П. Підласий, В. А. Сластьонін, В. М. Ягупов) та комунікативно-орієнтованого навчання (Т. Труханова, А. С. Птушка, F. Brogger, S.Hotho). Отримані результати. Метою навчання є оволодіння студентами ідіоматичними виразами, що несуть відбиток іншої соціокультурної свідомості, що передбачає досягнення досить високого рівня міжкультурної комунікативної компетенції, які забезпечують повноцінне спілкування в рамках міжкультурної комунікації. Основними принципами навчання ідіоматичного діалогічного мовлення є принцип іншокультурної соціалізації, порівняльний та ситуативний принцип. В ході дослідження була розроблена методика навчання ідіоматичного діалогічного мовлення, що дозволяє забезпечити засвоєння мовних одиниць і використання данних мовних одиниці в мовленні. Ці завдання відповідають 3 рівням системи вправ. Кожен рівень поділяється на ступені для більш чітко запланованої роботи.Дипломна робота – 60 стор., 83 джерела, додатки Об'єктом дослідження є навчання діалогічного іноземного мовлення на 1-2 курсах лінгвістичного факультету. Предметом дослідження є процес оволодіння ідіоматичним діалогічним мовленням англійською мовою на основі використання фразеологічних виразів, що сприяє формуванню міжкультурної комунікативної компетенції. Мета даного дослідження – створення науково обґрунтованої методики навчання ідіоматичного діалогічного мовлення англійською мовою в рамках міжкультурного спілкування для 1-2 курсів навчання іноземним мовам на лінгвістичному факультеті. Теоретико-методологічні засади: провідні засади компетентнісного підходу (Ф. Ісаєв, І. А. Зязюн, О. Є. Ломакін, В. В. Нестеров, І. П. Підласий, В. А. Сластьонін, В. М. Ягупов) та комунікативно-орієнтованого навчання (Т. Труханова, А. С. Птушка, F. Brogger, S.Hotho). Отримані результати. Метою навчання є оволодіння студентами ідіоматичними виразами, що несуть відбиток іншої соціокультурної свідомості, що передбачає досягнення досить високого рівня міжкультурної комунікативної компетенції, які забезпечують повноцінне спілкування в рамках міжкультурної комунікації. Основними принципами навчання ідіоматичного діалогічного мовлення є принцип іншокультурної соціалізації, порівняльний та ситуативний принцип. В ході дослідження була розроблена методика навчання ідіоматичного діалогічного мовлення, що дозволяє забезпечити засвоєння мовних одиниць і використання данних мовних одиниці в мовленні. Ці завдання відповідають 3 рівням системи вправ. Кожен рівень поділяється на ступені для більш чітко запланованої роботи. uk
dc.description.abstract EN : The presented paper is dedicated to the the study of mastering the idiomatic dialogic speech in English based on the use of phraseological expressions, which promotes the formation of intercultural communicative competence. The object of the study is the teaching of dialogic foreign speech with 1-2nd year students of philological department. The purpose of this study is to create a science-based methodology for teaching idiomatic dialogic English in the framework of intercultural communication for 1-2nd year students of foreign language department. Teaching a foreign language is a teaching of intercultural communication. In our study, we assumed that dialogue of cultures is a dialogue of "linguistic consciousness". Therefore, the main purpose of teaching a foreign language in a linguistic institution is to form a secondary linguistic personality, a secondary linguistic consciousness. The purpose of the paper is to teach students idiomatic expressions, which bear the imprint of another sociocultural consciousness, which implies the achievement of a sufficiently high level of intercultural communication competence, which ensure full communication within the framework of intercultural communication. The basic principles of teaching idiomatic dialogic speech are the principle of foreign cultural socialization, comparative and situational principle. In the course of the study, a methodology for teaching idiomatic dialogic speech was developed, enabling the learning of language units and the use of these language units in speech. These tasks correspond to 3 levels of the exercise system. Each level is divided into stages for more clearly planned work. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject ідіоматичність uk
dc.subject діалог uk
dc.subject мовлення uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject студент uk
dc.subject вищий навчальний заклад uk
dc.subject діалогічне мовлення uk
dc.title Методика навчання ідіоматичного діалогічного мовлення студентів-філологів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу