UA : Робота викладена на 115 сторінок, 7 таблиць, 3 додатка. Перелік посилань включає 90 джерел. Об’єкт дослідження: професійна ідентичність у майбутніх фахівців маркетингу і реклами. Реорганізація установ держави неможлива без заміни теперішніх суб’єкт-об’єктних відносин на суб’єкт-суб’єктні; репресивного імперативного стилю стосунків на стиль творчий, толерантний. Монологічна, суб’єкт-об’єктна взаємодія змінюється діалогічною, суб’єкт-суб’єктною, засвоєння якої вимагає від керівника більш високого рівня комунікативної креативності. Крім знань, вмінь і навичок, необхідна готовність керівника до експериментування і пошуку. Між тим відомо, що структура такої пошукової активності актуалізується у разі невідповідності між бажаною моделлю взаємодії та її реальним втіленням і реалізується у самостійній постановці проблеми, її дослідженні, висуванні гіпотез, з подальшим продуктом у вигляді нових понять, відношень, прийомів і способів спілкування.Креативність трактується науковцями як пошуково-перетворююче ставлення до дійсності. Оволодіння суб’єкт-суб’єктною взаємодією можливе саме через пошуково-перетворююче ставлення до управлінського спілкування, особливо під час вирішення нестандартних ситуацій. У той час, коли з необхідністю розвивати у державного службовця креативність в управлінському спілкуванні погоджується багато вчених, розробка конкретних засобів для вирішення цього завдання, на наш погляд, відстає від потреб практики. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у розробці опитувальника для виміру креативності у спілкуванні надасть змогу здійснювати моніторинг рівня креативності у майбутніх фахівців маркетингу і реклами.
EN : The work is spread over 115 pages, 7 tables, 3 appendices. The list of links includes 90 sources. Object of study: Professional identity for future marketing and advertising professionals. Reorganization of state institutions is impossible without replacing the present subject-object relations with the subject-subject; repressive imperative relationship style creative, tolerant. Monologue, subject-object interaction is replaced by dialogical, subject-subject interaction, which requires a higher level of communicative creativity. In addition to knowledge, skills and competencies, a leader's willingness to experiment and search is required. Meanwhile, it is known that the structure of such search activity is updated in the case of discrepancy between the desired model of interaction and its actual implementation and is implemented in the independent formulation of the problem, its research, hypothesis, with the subsequent product in the form of new concepts, relationships, techniques and ways of communication. it is interpreted by scientists as a search-transformative attitude to reality. Mastery of subject-subject interaction is possible precisely through search-transforming attitude to management communication, especially when solving non-standard situations. At a time when many scientists need to develop creativity in managerial communication with the need for civil servant development, the development of specific tools for this task, in our opinion, falls short of the needs of practice. The scientific novelty of qualifying work is to develop a questionnaire to measure creativity in communication that will allow you to monitor the level of creativity in future marketing and advertising professionals.