ZNU Institutional Repository

Розвиток рекламної діяльності як чинник підвищення ефективності бізнесу в сучасних умовах господарювання

Show simple item record

dc.contributor.author Кузаєва, Анастасія Валеріївна
dc.contributor.author Kuzaieva, Anastasiia
dc.date.accessioned 2020-04-02T13:04:08Z
dc.date.available 2020-04-02T13:04:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2400
dc.description Кузаєва А. В. Розвиток рекламної діяльності як чинник підвищення ефективності бізнесу в сучасних умовах господарювання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. П. Капітаненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 109 с. uk
dc.description.abstract UA : В кваліфікаційній роботі магістра розглянуто теоретичні основи рекламної діяльності, основні теоретико-методологічні засади рекламної діяльності на підприємстві. Представлено аналітико-дослідницькі виміри управління рекламною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах на прикладі інтернет-магазину «Картерс в Україні». Вивчено організаційноуправлінську структуру інтернет-магазину «Картерс в Україні». Досліджено напрями удосконалення управління рекламною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах господарювання на прикладі інтернет-магазину «Картерс в Україні». uk
dc.description.abstract EN : In the qualification work of the master, the theoretical foundations of advertising activity, the main theoretical and methodological foundations of advertising activity at the enterprise are considered. Analytical and research dimensions of advertising management at the enterprise in modern conditions are presented on the example of the «Carters in Ukraine» online store. The organizational and managerial structure of the «Carters in Ukraine» online store has been studied. The directions of improving the management of advertising activities at the enterprise in modern economic conditions are studied using the «Carters in Ukraine» online store as an example. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рекламна діяльність uk
dc.subject управління рекламною діяльністю uk
dc.subject управлінська структура uk
dc.subject реклама uk
dc.subject swot-аналіз uk
dc.subject advertising activities uk
dc.subject advertising management uk
dc.subject advertising uk
dc.subject swot analysis uk
dc.title Розвиток рекламної діяльності як чинник підвищення ефективності бізнесу в сучасних умовах господарювання uk
dc.title.alternative Development of advertising activity as a factor of increasing the efficiency of business in modern economic conditions uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics