Інституційний репозитарій ЗНУ

Використання ігрових технологій як засобу професійної реалізації майбутніх вчителів англійської мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лук'янченко, Дар’я Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-04-06T10:14:32Z
dc.date.available 2020-04-06T10:14:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2512
dc.description Лук’янченко Д. С. Використання ігрових технологій як засобу професійної реалізації майбутніх вчителів англійської мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник С. Г. Вавіліна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 70 стор., 76 джерел. Об’єкт дослідження: професійна підготовка вчителя в умовах вищої педагогічної школи. Предмет дослідження: зміст та методика використання ігрових технологій в професійній підготовці майбутніх вчителів англійської мови. Мета даного дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально апробувати методику використання ігрових технологій в процесі підготовки майбутніх вчителів англійської мови в вищих навчальних закладах. Теоретико-методологічні засади: провідні засади компетентнісного підходу (Ф. Ісаєв, І. А. Зязюн, О. Є. Ломакін, В. В. Нестеров, І. П. Підласий, В. А. Сластьонін, В. М. Ягупов) та комунікативно-орієнтованого навчання (Т. Труханова, А. С. Птушка, F. Brogger, S.Hotho). Отримані результати. Поняття "Ігрові педагогічні технології" включає досить велику групу методів і прийомів організації педагогічного процесу у формі різноманітних педагогічних ігор, які відрізняються від ігрової технології взагалі тим, що вони мають чітко поставлену мету навчання і педагогічний результат, що відповідає їй, які у свою чергу обґрунтовані, виділені в явному виді і характеризуються навчально-пізнавальною спрямованістю. Було розроблено модель професійної реалізації студентів засобами ігрових технологій, яка синтезує в собі структуру педагогічного процесу, який методично забезпечується змагальними і рольовими ігровими технологіями. Вибір ігрових технологій варіюється залежно від дидактичних завдань. uk
dc.description.abstract EN : The presented paper is dedicated to the content and methodology of using game technologies in the training of future English teachers. The object of the study is professional training of teachers in the conditions of higher pedagogical school. The purpose of this study is to develop, theoretically substantiate and experimentally test the method of using game technologies in the process of training future English teachers in higher education.. The concept of "game pedagogical technologies" includes a rather large group of methods and techniques of organizing the pedagogical process in the form of various pedagogical games, which differ from the general game technology in the fact that they have a clearly stated purpose of learning and pedagogical result, which are in line with its goals, are explicitly identified and characterized by educational and cognitive orientation. A model of professional realization of students by means of game technologies has been developed, which synthesizes in itself the structure of the pedagogical process, which is methodically provided by competitive and role playing technologies. The choice of game technology varies depending on the didactic tasks. The integrated use of competitive, role-playing and business games forms professional competence as a prerequisite for the professional realization of future English teachers. The creative, free-flowing nature of game technology allows to create a learning linguistic environment, involving all students in its space, contributing to the development of creativity, creative search, self-expression, student self-development, that is, an active tool for managing the educational process. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject мовлення uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject студент uk
dc.subject вищий навчальний заклад uk
dc.subject гра uk
dc.subject ігрова педагогічна технологія uk
dc.title Використання ігрових технологій як засобу професійної реалізації майбутніх вчителів англійської мови uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу