ZNU Institutional Repository

Драматизація як засіб розвитку вмінь усного мовлення у майбутніх вчителів англійської мови

Show simple item record

dc.contributor.author Хасанова, Ельвіна Рустемівна
dc.date.accessioned 2020-04-06T12:24:57Z
dc.date.available 2020-04-06T12:24:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2532
dc.description Хасанова Е. Р. Драматизація як засіб розвитку вмінь усного мовлення у майбутніх вчителів англійської мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. Р. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 61 стор., 60 джерел, додатки Об'єктом дослідження виступає професійна підготовка майбутніх учителів ІМ для розвитку комунікативної компетенції засобами драматизації в закладах вищої освіти. Предметом дослідження є методика застосування драматичних прийомів у процесі навчання ІМ. Мета даного дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність використання засобів драматизації для розвитку усної мовленнєвої діяльності майбутніх учителів ІМ. Теоретико-методологічні засади: провідні засади компетентнісного підходу (Ф. Ісаєв, І. А. Зязюн, О. Є. Ломакін, В. В. Нестеров, І. П. Підласий, В. А. Сластьонін, В. М. Ягупов), комунікативно-орієнтованого навчання (Т. Труханова, А. С. Птушка, F. Brogger, S.Hotho), та міжкультурної комунікації (О.П. Дацків, С.Ю. Ніколаєва, М, Флемінг, Ю.В. Холмакова, О.А. Белянко). Отримані результати. успішне закріплення іншомовної комунікативної компетентності у майбутнього вчителя іноземної мови має формуватись через зорієнтованість студента на цінності міжкультурного діалогу, що може виявлятися в когнітивному, емоційному й діяльнісному аспектах. Драматизація надає можливість опановувати основи всіх видів мовної діяльності, адже створює основу для навчання аудіювання, читання, говоріння та письма, та надає умови для становлення творчої, емоційно-вольової, інтелектуально розвиненої особистості, і сприяє позитивному впливу на формування психічних процесів студентів особливо на першому курсі uk
dc.description.abstract EN : The presented paper is dedicated to methodology of dramatic techniques application in the process of teaching them. The subject of the research is professional training of future IM teachers for the development of communicative competence by means of dramatization in higher education institutions. The purpose of this study is to substantiate theoretically and test experimentally the effectiveness of the use of dramatization tools for the development of speech activity of future IM teachers. The successful consolidation of a foreign language communicative competence in a future foreign language teacher should be shaped by the following qualities: the student's orientation to the value of intercultural dialogue, which may manifest in cognitive, emotional and activity aspects; intercultural competence of the student, pedagogical and personal tolerance, focus on pedagogy of cooperation; designing the content of the dialogue of cultures taking into account cultural, socio-cultural and linguo-socio-cultural information; taking into account the originality of the values of the native culture, their interrelation with the universal values and values of another culture. Dramatization helps to master the basics of all kinds of language activities, because it creates the basis for teaching listening, reading, speaking and writing, and provides the conditions for becoming creative, emotionally-willed, intellectually developed personality, and contributes to a positive influence on the formation of mental processes of students, especially in the first year. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject драматизація uk
dc.subject вправи uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject студент uk
dc.subject вищий навчальний заклад uk
dc.subject competence uk
dc.subject linguistic picture of the world uk
dc.subject communicative strategy uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject exercises uk
dc.subject student uk
dc.subject higher educationalinstitution uk
dc.subject tactics of speech behavior uk
dc.title Драматизація як засіб розвитку вмінь усного мовлення у майбутніх вчителів англійської мови uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics