Інституційний репозитарій ЗНУ

Структурні і концептуальні засади утворення оказіональних неологізмів в публіцистичних текстах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вєтрова, Наталя Іванівна
dc.date.accessioned 2020-04-06T20:25:17Z
dc.date.available 2020-04-06T20:25:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2554
dc.description Вєтрова Н. І. Структурні і концептуальні засади утворення оказіональних неологізмів в публіцистичних текстах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник І. А. Галуцьких. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 79 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота 79 стор., 73 джерел. Об’єкт дослідження – процеси неологізації у словниковому складі англійської мови ХХ – ХХІ ст.. Мета роботи – виявлення, систематизація, способів утворення оказіоналізмів у сучасних публіцистичних текстах, а також їх семантико-когнітивний аналіз. Методи дослідження – метод лінгвістичного спостереження та опису (прийоми спостереження, узагальнення, типологізації аналізованого матеріалу); метод структурного і словотвірного аналізу; метод контекстуального аналізу; метод семантичного аналізу; метод дефініційного аналізу; метод концептуального аналізу. У першому розділі магістерської роботи викладені теоретичні основи визначення сутності поняття «неологізм» та «оказіональний неологізм». Проблеми їх визначення, ознаки класифікації та опис методології дослідження оказіональних одиниць з акцентом на когнітивному підході. Досліджені основні особливості публіцистичного стилю. Другий розділ присвячено структурним та концептуальним засадам утворення оказіональних неологізмів в публіцистичних текстах. Проведено аналіз морфологічного та семантичного способу творення оказіональних неологізмів виявлені основні форми словотворення та проведено когнітивно-семантичний аналіз лексичних інновацій. uk
dc.description.abstract EN : The presented paper is dedicated to the study of structural and conceptual principles of formation of occasional neologisms. The object of research is structural-semantic and conceptual aspects of the formation of occasional neologisms in publicist discourse in English. The main aim is to identify and systematize ways of non-nomination of language innovations in today’s media. In the first section, theoretical aspects in neology are revealed, the features of a journalistic style are investigated. The second section deals with the methods of formation of morphological and semantic neologisms Cognitive-semantic analysis leads to the conclusion that in the studied innovations the conceptual sphere “politics and politicians” predominates. The study reveals the specific features of the verbal and mental relationship of people and their actions in politics. The scientific novelty of the presented research is determinated by task the study’s focus on indentifying the scientific potential of methodological grounds, samping and subsecquent analysis of information, talking into account linguistic, factors that shape the content of neological fields in modern English-language press. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject концепт uk
dc.subject концептуальне поле uk
dc.subject оказіоналізм uk
dc.subject морфологічний неологізм uk
dc.subject семантичний неологізм uk
dc.title Структурні і концептуальні засади утворення оказіональних неологізмів в публіцистичних текстах uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу