Інституційний репозитарій ЗНУ

Рекламно-комунікаційні технології бренду Chanel

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кременчук, Ангеліна Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-04-08T13:34:17Z
dc.date.available 2020-04-08T13:34:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2640
dc.description Кременчук А. В. Рекламно-комунікаційні технології бренду Chanel : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 161 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна (магістерська) робота «Рекламно-комунікаційні технології бренду Chanel» – основний текст – 71 сторінка. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 159 джерел. Об’єктом дослідження є рекламно-комунікаційні кампанії бренду Chanel. Предметом дослідження є особливості еволюційних процесів брендингу Chanel. Мета роботи дослідити рекламно-комунікаційні технології бренду Chanel. Реалізація мети передбачає розв’язання таких завдань: 1) схарактеризувати історію становлення Будинку мод Chanel; 2) визначити особливості рекламування на різних етапах життєвого циклу цього бренду; 3) виявити специфіку рекламних кампаній Chanel. У роботі використано поєднання наукових підходів та принципів, які дали змогу комплексно та всебічно дослідити рекламно-комунікаційні технології одного із лідерів Fashion-індустрії – бренду Chanel. У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно-хронологічний (під час дослідження історії розвитку бренду); порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Методологічну і теоретичну основу роботи становлять праці таких дослідників, як М. Надєждін [122], K. Karbo [33], E. Charles-Roux [30], D. Wheeler [30], K. Garelick [31], J. Thurman [39], J. Picardie [36], C. Harwood [36], D. Millman [35], M. Beverland [6], D. Bott [7], G. Auguste [5], M. Gutsatz [5], H. Hautala [32], Williamson J. [40] та ін. Проте, зважаючи на відносну новизну цієї теми дослідження, більшу частину використаних джерел складаюсь інтернет-публікації на електронних ресурсах: «Vogue», «Ivona», «Elle», «Glamour», «Cosmopolitan», «Viva», «Forbes», «Fashiony», «Hello Style», «Marie Claire», «Bigmir.net», «Корреспондент.net», «Lady in dress», «ТСН» та ін. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дослідження є однією з перших спроб аналізу специфіки рекламно- комунікаційних технологій бренду «Chanel», на основі її типових зразків. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані під час подальших досліджень, у навчальному чи інформацційно-виробничому процесі. Магістерська робота може бути використана в матеріалах лекцій у рамках курсів для студентів спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю», в наукових доповідях, при підготовці наукових робіт. uk
dc.description.abstract EN : The master's degree final project is devoted to the analysis of the formation, key features of the evolutionary processes, and advertising communication technologies of the Chanel brand. The diploma project’s first chapter deals with the history, development, and formation of the Chanel brand – one of the most famous fashion houses in the world, which, in 2019, took the second place among the most valuable luxury brands according to the BrandZ ranking that is annually made up by the advertising holding company WPP and market research firm that is called Kantar Millward. Chanel is a company that specializes in manufacturing and trading of luxury goods: clothes, cosmetics, perfumery, watches, sunglasses, and jewelry. The House owns 147 boutiques that are set up in dozens of countries around the world, from Europe to Asia. The simplicity, special delicacy, and elegant cut distinguish the House among the others. That is why the Chanel items never go out of style. The research part covers advertising features at different stages of the life cycle of the brand, namely, the specifics of the advertising campaigns of Chanel. The main communication channels with the audience for the Chanel brand are as follows: boutiques, product policy, advertising policy, situational marketing, and PR. In communication policy, the brand tries to portray the main features of its brand’s ideas, it adapts to its consumers, keeping up the traditions. In order to communicate with the target audience, the Fashion House uses the following techniques: print media, television advertisement, online promotion, and in-store advertising. In marketing policy, Chanel went for the famous ambassadors. To advertise, the company chooses not only just popular celebrities but those persons who follow the ideas or emotions of one or another collection. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject fashion-індустрія uk
dc.subject Chanel uk
dc.subject Коко Шанель uk
dc.subject рекламні кампанії uk
dc.subject реклама uk
dc.subject еволюція бренду uk
dc.subject комунікаційні технології uk
dc.subject fashion industry uk
dc.subject Coco Chanel uk
dc.subject advertising campaigns uk
dc.subject advertisement uk
dc.subject brand evolution uk
dc.subject communication technologies uk
dc.title Рекламно-комунікаційні технології бренду Chanel uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу