Інституційний репозитарій ЗНУ

SMM як комунікаційна стратегія розвитку компанії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макаренко, Марина Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-04-08T13:38:04Z
dc.date.available 2020-04-08T13:38:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2641
dc.description Макаренко М. В. SMM як комунікаційна стратегія розвитку компанії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 109 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «SMM як комунікаційна стратегія розвитку компанії» – основний текст – 69 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 75 джерел. Об’єктом дослідження є комунікаційна стратегія розвитку компанії ТОВ «GFS» та компанії-конкурента. Предметом є характеристика SMM-інструментів у розробці комунікаційної стратегії в соціальних мережах. Мета дослідження полягає у виявленні тенденцій розбудови/формування комплексу заходів SMM-стратегії для просування ТОВ «GFS» (ТМ Gulfstream), налагодження контакту зі споживачами в соціальних мережах. Методи дослідження. Під час роботи над магістерським проєктом застосовано методи аналізу та порівняння, синтезу теоретичних та емпіричних матеріалів, рецепції та узагальнення. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: – осмислити феномен соціально-медійного маркетингу та його функціональні можливості у загальній маркетинговій стратегії; – розглянути тенденції та напрямки розвитку SMM в Україні та світі; – проаналізувати комунікаційні стратегії в соціальних мережах компаній-конкурентів ТОВ «GFS» та ТОВ «АРТ ОФ КУКІНГ»; – розробити SMM-стратегію для компанії ТОВ «GFS» та простежити ефективність запропонованої комунікаційної стратегії. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розкриттю поняття та особливості SMM, роль соціально-медійного маркетингу у маркетинговій стратегії і перспективи розвитку реклами в соціальних мережах досліджували вітчизняні і зарубіжні дослідники Д. Павловський, І. Хмарська, А. Шахдинарян, В. Ким, Н. Савицька, Н. Омельчук, О. Сохацька, І. Башинська, Д. Халілов, Д. Морилов, М. Кутузов, Г. Неяскін, Н. Холмогорова, Н. Кисельов, Л. Кортленд, К. Ших, Е. Голубков, М. Гундарін, Д. Чернова, Т. Родіна, Г. Вишлинський та інші. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що у кваліфікаційній роботі магістра окреслена роль соціально-медійного маркетингу в загальній маркетинговій стратегії, визначена та проаналізована ефективна стратегія просування компанії в соціальних мережах. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок у професійній діяльності SMM-спеціалістів, маркетологів, аналітиків, PR-менеджерів, рекламістів, контент-менеджерів, а також можуть бути використані під час вивчення курсів з реклами, PR, маркетингу, SMM у вишах. uk
dc.description.abstract EN : Social networks are an advanced platform for product promotion. As part of the study, the role of social media marketing in the overall marketing strategy has been determined and SMM-tools for merchandising companies’ products have been considered. The tendencies and directions of SMM development in Ukraine and the world are determined. Examples of global experience in applying the potential of SMM as a communication strategy for the development of companies are given. The goal of research is to develop the action plan for the SMM strategy to promote LLC «GFS» (TM Gulfstream), to improve contacts with consumers in social networks through a communication strategy and analysis of its effectiveness. In the process of contrastive analysis of the communication strategy of LLC «GFS» (gulfstream_drinks_shop in Instagram and «Gulfstream Drinks» in Facebook) and social networks of the competing LLC «ART OF COOKING» (TM Меаl Тime) the global problems with low audience activity have been revealed. In order to increase the activity of the audience and demand the necessity to change the strategy of promoting TM Gulfstream in social networks was established. Among the threats the extremely growing up competitive market is highlighted. Further, a step-by-step strategy has been developed to promote the LLC «GFS» (TM Gulfstream) in the social networks of Facebook and Instagram. Based on quantitative indicators the final assessment of performance showed the rate of growth of target audience in the Facebook group of «Gulfstream Drinks» and on the gulfstream_drinks_shop page in Instagram, and indicators in the form of sales growth and interest among consumers and the audience. A contrastive analysis was also carried out with previous indicators of audience engagement and users’ actions in the social networks of Facebook and Instagram. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject SMM uk
dc.subject ТМ Gulfstream uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject комунікаційна стратегія uk
dc.subject GFS uk
dc.subject social media marketing uk
dc.subject social networks uk
dc.subject marketing uk
dc.subject strategy uk
dc.subject communication strategy uk
dc.title SMM як комунікаційна стратегія розвитку компанії uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу