dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Нативна реклама в медіапросторі як комунікаційна стратегія», 90 с., 50 джерел.
Об’єкт дослідження – контент нативної реклами в медіапросторі.
Предмет дослідження – особливості формату нативної реклами в медіапросторі як комунікаційної стратегії.
Мета роботи – особливості формату нативної реклами в медіапросторі як комунікаційної стратегії (на прикладі спецпроєктів українських брендів, зокрема бренда факультету журналістики ЗНУ).
Відповідно до поставленої мети вирішуються такі завдання:
− висвітлити особливості формату, критерії нативної реклами;
− охарактеризувати види та тренди нативної реклами;
− зʼясувати метрики для аналізу аудиторії нативної реклами;
− описати методи інтеграції бренда в комерційний нативний матеріал;
− проаналізувати особливості формату нативної реклами як
комунікаційної стратегії на прикладі нативного контенту – спецпроєктів українських брендів, зокрема бренда факультету журналістики ЗНУ.
Методологічні засади дослідження становлять праці таких українських фахівців: І.М. Видіш, Н.І. Горбаль, І.М. Єфременко, Н.В. Хомутник, І. Поліщук, А. Дунець, С. Кур’євич, і зарубіжних фахівців: М. Вайнсберг, Д. Верчич, Б. Войдински, Н. Еванс, A. Зерфасс, С. Карлстром, К. Кемпбелл, Р. Коні, Л. Леві, Д. Макнамара, Л. Маркс, Х. Наір, І. Савич, Н. Сахні, Д. Сьоблом та ін.
Методи дослідження. Для досягнення зазначеної мети було застосовано такі методи дослідження: описовий, порівняльний та типологічний, методи аналізу аудиторії за допомогою інтернет-сервісів. Для досягнення мети і розв’язання поставлених завдань застосовано загальнологічні, теоретичні та
емперичні методи: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, спостереження.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що в ній аналізується особливості формату нативної реклами в медіапросторі як комунікаційної стратегії (на прикладі українських брендів, зокрема бренда факультету журналістики ЗНУ), що дасть можливість виявити критичні питання та запропонувати стратегічні кроки у просуванні бренда факультету журналістики засобами нативної реклами.
Сфера застосування: матеріали дослідження, його узагальнення та висновки можуть бути корисні фахівцям у сфері журналістики, реклами, PR, звʼязків із громадськістю, студентам, науковцям, які вивчають рекламний дискурс, проблемне поле промоції брендів, а також при підготовці спецкурсів
та семінарів, буде цінним джерелом знань для тих українських, зокрема регіональних, продуцентів нативного контенту, хто працює зі спецпроєктами. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Trotsenko N. O. Native advertising in the media space as a communication strategy. Zaporizhia, 2019. 90 p.
More than 7 years ago, the concept of «native» in various versions and combinations, such as «native advertising», «native content», etc., accompanies all discussions around the monetization of media, media business in the broad sense of the word. It is both a trend and a narrative, that is, a very broad understanding of the overall approach to communication and advertising as such. Native advertising can
be understood literally as advertising that is maximally tailored to a specific audience or even to an individual reader on a particular site where that audience and reader perceive information – a site or a separate section thereof, a social networking group,television, or even a billboard or fence. And it can also be understood globally as an approach to media business, a self-contained business model. Therefore, the analysis
of formats, types, concepts of native material, its marking and determined the relevance of the thesis.
To analyze the peculiarities of the native advertising format in the media space as a communication strategy (on the example of special projects of Ukrainian brands, in particular the ZNU journalism brand), the paper describes the format peculiarities, criteria of native advertising and characterizing the types and trends of native advertising; describes methods for integrating the brand into commercial native material; the peculiarities of the native advertising format as a communication strategy on the example of native content – special projects of Ukrainian brands, in particular the brand of ZNU department of journalism, are analyzed. |
uk |