Інституційний репозитарій ЗНУ

Вплив соціальної реклами на формування цінностей підлітків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковлєва, Катерина Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-04-09T18:00:22Z
dc.date.available 2020-04-09T18:00:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2655
dc.description Яковлєва К. М. Вплив соіціальної реклами на формування цінностей підлітків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. Г. Лещенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 67 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 67 с., 4 таблиці, 3 рисунка, 63 джерела, 2 додатки. Об’єкт дослідження – процес формування особистості підлітка. Предмет дослідження – вплив соціальної реклами на формування цінностей в підлітковому віці. Мета дослідження – вивчити вплив соціальної реклами на формування ціннісної сфери підлітків. Методи дослідження: - теоретичний аналіз соціально-педагогічної літератури; - емпіричні: спостереження, анкетування. Теоретичне значення дослідження в тому, що нами проведено ґрунтовний аналіз наукової літератури з проблеми впливу соціальної реклами на процес формування мотиваційно-ціннісної сфери підлітка. Практичне значення роботи в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані в професійній діяльності соціального педагога, в роботі фахівців психологічних служб освітніх закладів. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 67 pp., 4 tables, 3 figures, 63 sources, 2 supplements. The object of study is the process of forming a teenager's personality. The subject of the study - the impact of social advertising on the formation of values ​​in adolescence. The purpose of the study is to study the impact of social advertising on the formation of the adolescent value sphere. Research methods: - theoretical analysis of socio-pedagogical literature; - empirical: observations, questionnaires. The theoretical significance of the study is that we conducted a thorough analysis of the scientific literature on the problem of the impact of social advertising on the formation of the motivational and value sphere of the teenager. The practical significance of the work is that the materials of the research can be used in the professional activity of the social teacher, in the work of specialists of psychological services of educational institutions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject підлітковий вік uk
dc.subject соціально-педагогічна робота uk
dc.subject реабілітаційна діяльність соціального-педагога uk
dc.subject реклама uk
dc.subject соціальна реклама uk
dc.subject маніпуляційні техніки uk
dc.subject adolescent uk
dc.subject social work uk
dc.subject rehabilitation activities of the social teacher uk
dc.subject advertising uk
dc.subject social advertising uk
dc.subject handling techniques uk
dc.title Вплив соціальної реклами на формування цінностей підлітків uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу