UA : Кваліфікаційна робота: 67 с., 4 таблиці, 3 рисунка, 63 джерела, 2 додатки.
Об’єкт дослідження – процес формування особистості підлітка.
Предмет дослідження – вплив соціальної реклами на формування цінностей в підлітковому віці.
Мета дослідження – вивчити вплив соціальної реклами на формування ціннісної сфери підлітків.
Методи дослідження: - теоретичний аналіз соціально-педагогічної літератури;
- емпіричні: спостереження, анкетування.
Теоретичне значення дослідження в тому, що нами проведено ґрунтовний аналіз наукової літератури з проблеми впливу соціальної реклами на процес формування мотиваційно-ціннісної сфери підлітка.
Практичне значення роботи в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані в професійній діяльності соціального педагога, в роботі фахівців психологічних служб освітніх закладів.
EN : Qualification work: 67 pp., 4 tables, 3 figures, 63 sources, 2 supplements.
The object of study is the process of forming a teenager's personality.
The subject of the study - the impact of social advertising on the formation of values in adolescence.
The purpose of the study is to study the impact of social advertising on the formation of the adolescent value sphere.
Research methods:
- theoretical analysis of socio-pedagogical literature;
- empirical: observations, questionnaires.
The theoretical significance of the study is that we conducted a thorough analysis of the scientific literature on the problem of the impact of social advertising on the formation of the motivational and value sphere of the teenager.
The practical significance of the work is that the materials of the research can be used in the professional activity of the social teacher, in the work of specialists of psychological services of educational institutions.