dc.contributor.author |
Дяченко, Денис Михайлович |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-09T18:06:20Z |
|
dc.date.available |
2020-04-09T18:06:20Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2657 |
|
dc.description |
Дяченко Д. М. Заклади позашкільної освіти як середовище соціалізації підлітків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: 78 с., 65 джерел.
Об’єкт дослідження – соціалізація підлітків.
Предмет дослідження – процес соціалізації підлітків у закладах позашкільної освіти.
Мета дослідження – актуалізація значущості виховного потенціалу закладів позашкільної освіти у соціалізації підлітків; наукове обґрунтування, осмислення реальних і потенційних можливостей закладів позашкільної освіти як середовища соціалізації підлітків.
Методи дослідження:
- теоретичні: аналіз філософської, психолого-педагогічної, соціально-педагогічної вітчизняної та зарубіжної літератури з проблеми дослідження;
- емпіричні: анкетування, тестування бесіди, інтерв’ю та якісний аналіз їх результатів.
Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що обґрунтовано (певною мірою) суттєвий виховний потенціал закладів позашкільної освіти.
Матеріали дослідження можуть бути використані в ході розроблення спеціальних курсів з питань виховання особистості, зокрема, у позашкільних навчальних закладах, для педагогічних вузів, інститутів післядипломної педагогічної освіти, методичних об’єднань у позашкільних, загальноосвітніх навчальних закладах. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Qualification work: 78 pp., 65 sources.
The object of the study is the socialization of adolescents.
The subject of the study is the process of socialization of adolescents in out-of-school educational establishments.
The purpose of the study is to update the importance of the educational potential of out-of-school educational institutions in the socialization of adolescents; scientific substantiation, comprehension of real and potential possibilities of out-of-school educational institutions as a medium for socialization of adolescents.
Research methods:
- theoretical: analysis of philosophical, psychological-pedagogical, socio-pedagogical domestic and foreign literature on the problem of research;
- empirical: interviewing, interview testing, interviews, and qualitative analysis of their results.
The theoretical significance of the study is that it substantiates (to some extent) the significant educational potential of out-of-school institutions.
The materials of the research can be used in the development of special courses on personal education, in particular, in out-of-school educational establishments, for pedagogical universities, institutes of postgraduate pedagogical education, methodical associations in out-of-school and general educational institutions. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
виховання |
uk |
dc.subject |
позашкільна освіта |
uk |
dc.subject |
соціальне середовище |
uk |
dc.subject |
соціальна компетентність |
uk |
dc.subject |
соціалізація |
uk |
dc.subject |
соціальний розвиток |
uk |
dc.subject |
формування особистості |
uk |
dc.subject |
соціалізованість |
uk |
dc.subject |
education |
uk |
dc.subject |
extracurricular education |
uk |
dc.subject |
social environment |
uk |
dc.subject |
social competence |
uk |
dc.subject |
socialization |
uk |
dc.subject |
social development |
uk |
dc.subject |
personality formation |
uk |
dc.title |
Заклади позашкільної освіти як середовище соціалізації підлітків |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |