ZNU Institutional Repository

Заклади позашкільної освіти як середовище соціалізації підлітків

Show simple item record

dc.contributor.author Дяченко, Денис Михайлович
dc.date.accessioned 2020-04-09T18:06:20Z
dc.date.available 2020-04-09T18:06:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2657
dc.description Дяченко Д. М. Заклади позашкільної освіти як середовище соціалізації підлітків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 78 с., 65 джерел. Об’єкт дослідження – соціалізація підлітків. Предмет дослідження – процес соціалізації підлітків у закладах позашкільної освіти. Мета дослідження – актуалізація значущості виховного потенціалу закладів позашкільної освіти у соціалізації підлітків; наукове обґрунтування, осмислення реальних і потенційних можливостей закладів позашкільної освіти як середовища соціалізації підлітків. Методи дослідження: - теоретичні: аналіз філософської, психолого-педагогічної, соціально-педагогічної вітчизняної та зарубіжної літератури з проблеми дослідження; - емпіричні: анкетування, тестування бесіди, інтерв’ю та якісний аналіз їх результатів. Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що обґрунтовано (певною мірою) суттєвий виховний потенціал закладів позашкільної освіти. Матеріали дослідження можуть бути використані в ході розроблення спеціальних курсів з питань виховання особистості, зокрема, у позашкільних навчальних закладах, для педагогічних вузів, інститутів післядипломної педагогічної освіти, методичних об’єднань у позашкільних, загальноосвітніх навчальних закладах. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 78 pp., 65 sources. The object of the study is the socialization of adolescents. The subject of the study is the process of socialization of adolescents in out-of-school educational establishments. The purpose of the study is to update the importance of the educational potential of out-of-school educational institutions in the socialization of adolescents; scientific substantiation, comprehension of real and potential possibilities of out-of-school educational institutions as a medium for socialization of adolescents. Research methods: - theoretical: analysis of philosophical, psychological-pedagogical, socio-pedagogical domestic and foreign literature on the problem of research; - empirical: interviewing, interview testing, interviews, and qualitative analysis of their results. The theoretical significance of the study is that it substantiates (to some extent) the significant educational potential of out-of-school institutions. The materials of the research can be used in the development of special courses on personal education, in particular, in out-of-school educational establishments, for pedagogical universities, institutes of postgraduate pedagogical education, methodical associations in out-of-school and general educational institutions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject виховання uk
dc.subject позашкільна освіта uk
dc.subject соціальне середовище uk
dc.subject соціальна компетентність uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject соціальний розвиток uk
dc.subject формування особистості uk
dc.subject соціалізованість uk
dc.subject education uk
dc.subject extracurricular education uk
dc.subject social environment uk
dc.subject social competence uk
dc.subject socialization uk
dc.subject social development uk
dc.subject personality formation uk
dc.title Заклади позашкільної освіти як середовище соціалізації підлітків uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics