Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів засобами мультимедійних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демченко, Крістіна Григорівна
dc.date.accessioned 2020-04-13T11:20:32Z
dc.date.available 2020-04-13T11:20:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2689
dc.description Демченко К. Г. Формування професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів засобами мультимедійних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник С. Г. Вавіліна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 69 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 69 стор. та 60 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування іншомовної компетентності майбутніх філологів. Мета роботи: педагогічна технологія впровадження мультимедійних технологій у процес формування іншомовної компетентності філологів. Теоретико-методологічні засади: запровадження компетентнісного підходу в системі освіти (В. Байденко, Н. Бібік, В. Болотов, І. Зимня, Л. Карпова, О. Лебедєв, В. Лозова, О. Овчарук, О. Пометун, М. Прадівлянний, Н. Селезньова, А. Хуторський, В. Шадріков) та впровадження мультимедійних технологій для формування іншомовної компетентності (Л. П. Маслак, Л. А. Сажко, Є. П. Тимченко, Т. М. Трофимішина, А. Ю. Чуфарлічева, О. О. Чевичелова, Д. Нанен, Р. Вонг, Р. Є. Мейєр, М. Пун). Отримані результати: необхідність удосконалення процесу професійної іншомовної підготовки, проаналізовано потенціал мультимедійних технологій; уточнені принципи використання мультимедійних навчальних засобів у процесі професійної іншомовної підготовки майбутніх філологів. uk
dc.description.abstract EN : The presented paper is dedicated to pedagogical technologies for the introduction of multimedia technologies in the process of professional foreign language competence formation of future philologists. The object of the study is the process of forming the foreign language competence of future philologists. The purpose of this study is to develop theoretically and substantiate scientifically content and pedagogical technology of implementation of multimedia technologies in the process of foreign language competence formation of philologists. Observations have shown that the use of multimedia as a source of new scientific information carries greater potential than regular classes, lectures, or independent bookwork. It is worth noting that the organization of the educational process with the use of multimedia is a strong motivational basis for learning. Multimedia training programs that cause increased interest and more emotional attitude of students, have a positive impact on memorization of educational material, compensate for the lack of attention, increase the educational aspect of learning. The described experience suggests that multimedia technologies, facilitating the rapid updating of university teaching methods, intensify the work of the teacher and students, allow correlating elements of scientific-theoretical and practical training rationally, control more successfully the assimilation of knowledge and development. The presence of experimental moments in the activity of the audience creates psychological and didactic conditions for the manifestation of independence of judgments, creative thinking develops methodological curiosity, forms an individual pedagogical position. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject професійна іншомовна компетентність uk
dc.subject мультимедійна навчальна презентація uk
dc.subject педагогічна технологія uk
dc.subject мультимедійні технології uk
dc.title Формування професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів засобами мультимедійних технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу