Інституційний репозитарій ЗНУ

Позиціонування фармацевтичних компаній на ринку України засобами PR

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мінаєва, Світлана Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-04-20T14:24:26Z
dc.date.available 2020-04-20T14:24:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2784
dc.description Мінаєва С. С. Позиціонування фармацевтичних компаній на ринку України засобами PR : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. А. Ковпак. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 107 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота «Позиціонування фармацевтичних компаній на ринку України засобами PR» – основний текст – 102 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 78 джерел. Об’єкт дослідження – позиціонування засобами PR фармацевтичних компаній на фармацевтичному ринку України. Предмет дослідження – позиціонування засобами PR фармацевтичних компаній «Фармак», «Дарниця» та «Bayer» як соціально- відповідальних представників фармацевтичного ринку України. Мета роботи: на пiдставi даних наукових джерел та практичної дiяльностi вiтчизняних i зарубiжних фармацевтичних пiдприємств проаналiзувати сучасні аспекти позицiонування засобами PR фармацевтичних компаній «Фармак», «Дарниця» та «Bayer» на фармацевтичному ринку України. Поставлені мета зумовила застосування таких методів дослідження, як аналіз та синтез під час вивчення теоретичних аспектів поняття «паблік рилейшнз», «позиціонування», «корпоративна соціальна відповідальність», «засоби паблік рилейшнз»; порівняльний підхід, соціальні методи дослідження, спостереження під час вивчення особливостей позиціонування засобами PR фармацевтичних компаній «Фармак», «Дарниця» та «Bayer» на ринку України. Реалізація мети передбачає виконання завдань: 1) розглянути PR як засіб конкурентної комунікації сучасних компаній у фармацевтичній галузі; 2) розкрити мету та завдання PR -комунікації; 3) проаналізувати особливості особливості фармацевтичного ринку та реалізація в його межах PR-комунікації; 4) вивчити стан дослідження теми у науковій рецепції; 5) проаналізувати сучаснi аспекти позицiонування фармацевтичних компаній на фармацевтичному ринку України; 6) визначити PR-засоби позиціонування фармацевтичних компаній; 7) довести, що соціальна відповідальність фармацевтичних компаній - це умова їх конкурентної переваги та ефективного позиціонування. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені загальній теорії PR та теорії позиціонування таких вітчизняних і зарубіжних вчених, як Д. Агі, В .Березенко, Г. Почепцова, В. Королька, В. Різуна, Є. Тихомирової, Дж. Траута, Ф. Котлера, Грахам Дж. Хулея, Н. Пірсі, Зозульова О.В., Старостіної А.О. та інших. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше було розглянуто питання позиціонування засобами PR фармацевтичних компаній «Фармак», «Дарниця» та «Bayer» на ринку України, які представляють собою провідні фармацевтичні компанії із широко розвинутою соціальною відповідальністю. Сфера застосування: матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання університетських курсів, пов’язаних з вивченням особливостей позиціонування компаній на ринку України засобами паблік рилейшнз, при написанні курсових та дипломних робіт тощо. uk
dc.description.abstract EN : Minaeva S. The Positioning of the Pharmaceutical Companies on the Market of Ukraine by Means of PR. Zaporizhzhia, 2019. 103 pр. The market positioning system is one of the main tools for successful management. Thus, it is important not only for enterprises to formulate a correct and effective positioning strategy, but also to monitor its relevance, to maintain the attractiveness of the position for target consumers, and, if necessary, to timely adjust it in order to maintain or enhance the competitive advantage of the enterprise and its market position. in general. The object of the study is the positioning by the pharmaceutical companies of PR in the pharmaceutical market of Ukraine. The subject of the study is the positioning by the pharmaceutical companies PR of «Pharmak», «Darnitsa» and «Bayer» as socially responsible representatives of the pharmaceutical market of Ukraine. Purpose of the work: to analyze, on the basis of scientific sources and practical activity of domestic and foreign pharmaceutical companies, modern aspects of positioning by the pharmaceutical companies PR pharmaceuticals «Pharmak», «Darnitsa» and «Bayer» in the pharmaceutical market of Ukraine. The stated goal has led to the use of such research methods as analysis and synthesis in the study of theoretical aspects of the concept of «public relations», «positioning», «corporate social responsibility», «means of public relations»; comparative approach, social research methods, observations during the study of the peculiarities of positioning by the pharmaceutical companies «Pharmak», «Darnitsa» and «Bayer» in the Ukrainian market. Scope: Research materials can be used for further scientific development, teaching of university courses related to the study of the peculiarities of positioning companies in the Ukrainian market by means of public relations, in writing coursework and diploma papers, etc. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject PR uk
dc.subject фармацевтичний ринок uk
dc.subject зв’язки із громадськістю uk
dc.subject фармацевтична компанія uk
dc.subject позиціонування uk
dc.subject соціальна відповідальність uk
dc.subject public relations uk
dc.subject pharmaceutical market uk
dc.subject pharmaceutical company uk
dc.subject positioning uk
dc.subject social responsibility uk
dc.title Позиціонування фармацевтичних компаній на ринку України засобами PR uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу