Короткий опис(реферат):
UA : Мета рoбoти полягає у діагностиці комунікативних якостей фахівців соціального захисту.
Об’єкт дослідження – є професійне спілкування фахівців системи соціального захисту.
Предмет дослідження – комунікативні якості фахівців системи соціального захисту як умова професійного спілкування.
Методи дослідження: аналіз, синтез, порівняльний, історичний, логічний, класифікації, описовий, опитування.
Гіпотеза: структура комунікативних якостей фахівців соціального захисту є багаторівневою та складно ешелонованою. В різноманітті комбінаторних форм її можна виокремити два еталонні архетипи –
продуктивний та непродуктивний.
Висновки: 1. Структура комунікативних якостей фахівця соціального захисту має чотири рівні: базовими елементами першого є комунікативні здібності та уміння ставити себе на місце того хто звертається; другого – уміння слухати, дружелюбність, доброзичливість; третього – здібності невербальної комунікації ; четвертого – статусно-рольові ознаки.
2. Серед фахівців соціального захисту домінують два комунікативні архетипи – із професійно сформованими (продуктивний тип) і несформованими комунікативними якостями (непродуктивний тип).
Переважна більшість відноситься до другого типу. Головними рисами останнього виступають ситуативна спрямованість на партнера, високий контроль емоцій, що заважає повному сприйняттю людини.
Опис:
Ячменьова Н. В. Розвиток комунікативних якостей фахівців із соціального захисту в місцевому самоврядуванні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник І. О. Кудінов. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 77 с.