Abstract:
UA : Мета дослідження: проаналізувати стан інформованості молодої людини щодо її прав та готовності їх реалізувати
Об’єкт дослідження: молодь Запорізької та Дніпровскої областей.
Предмет дослідження: готовність молодої людини звернутись за державною допомогою.
Методи дослідження: синтез, дедукція, аналіз, порівняльний, емпіричний, діагностичий.
Гіпотеза: діяльність полягає в наступному при розповсюдженні соціальної реклами в Інтернеті зростає кількість молодих людей, які звернулись до соціальних державних установ.
Висновки: 1. Соціальна реклама патріотичного характеру не лише має інформаційний характер, вона пропонує шляхи вирішення суспільних проблем, що існують. Тому сьогодні така реклама заслуговує на особливу увагу та потребує ґрунтовного вивчення в контексті визначення її ролі в системі
національнопатріотичного виховання молоді в Україні.
2. Отже, соціальна реклама – це популяризація, пропаганда та моральне заохочення таких моделей поведінки, які за масового відтворення дадуть соціально-бажані результати. Її поява є закономірним результатом еволюції суспільних відносин.
3. Дослідження показало, що найбільше респонденти хотіли б отримувати правову інформацію з питань захисту. Таким чином, перспективами подальших дій у цьому напрямі можуть бути розробка механізмів усунення причин, які стоять на заваді розвитку соціальної реклами в Україні, а також визначення і забезпечення соціально-правових умов
Description:
Кузнєцова Ю. Ю. Соціальна реклама як фактор формування готовності молоді до звернення за державною допомогою : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. О. Широбокова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с.