dc.contributor.author |
Черевата, Анастасія Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-20T06:31:46Z |
|
dc.date.available |
2020-05-20T06:31:46Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3028 |
|
dc.description |
Черева А. В. Робота соціального педагога в умовах інклюзивного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 103 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Об’єкт дослідження – процес роботи соціального педагога в системі інклюзії.
Предмет дослідження – технології соціально-педагогічної роботи з учнями з особливими освітніми потребами.
Мета – визначити основні технології роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі закладів освіти.
Завдання дослідження:
- вивчити психолого-педагогічну літературу по проблемам розвитку дітей, типологію патологій;
- визначити основні напрямки та завдання роботи соціального педагога з учнями з різними порушеннями психофізичного розвитку;
- проаналізувати технології соціально-педагогічної роботи в системі інклюзивного навчання.
Методи дослідження:
- теоретичні: аналіз літературних джерел з метою визначення науковотеоретичного підгрунтя дослідження, аналіз і синтез передового науковопрактичного досвіду з даної проблеми; аналіз нормативних документів;
- емпіричні: спостереження, опитування, анкетування. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The object of research is the process of work of a social educator in the system of inclusion.
The subject of research - the technology of socio-pedagogical work with students with special educational needs.
The purpose is to determine the basic technologies of work of a social pedagogue in an inclusive environment of educational institutions.
Objectives of the study:
- to study the psychological and pedagogical literature on the problems of children's development, the typology of pathologies;
- to determine the main directions and tasks of the social pedagogue's work with students with various disorders of psychophysical development;
- to analyze the technologies of socio-pedagogical work in the system of inclusive education.
Research methods:
- theoretical: analysis of literature sources in order to determine the scientific and theoretical basis of the study, analysis and synthesis of advanced scientific and practical experience on this issue; analysis of normative documents;
- empirical: observations, surveys, questionnaires. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
соціальний педагог |
uk |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk |
dc.subject |
соціально-педагогічний супровід |
uk |
dc.subject |
порушення психофізичного розвитку |
uk |
dc.subject |
social pedagogue |
uk |
dc.subject |
inclusive education |
uk |
dc.subject |
socio-pedagogical support |
uk |
dc.subject |
special needs |
uk |
dc.title |
Робота соціального педагога в умовах інклюзивного навчання |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |