ZNU Institutional Repository

Робота соціального педагога в умовах інклюзивного навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Черевата, Анастасія Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-05-20T06:31:46Z
dc.date.available 2020-05-20T06:31:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3028
dc.description Черева А. В. Робота соціального педагога в умовах інклюзивного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 103 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження – процес роботи соціального педагога в системі інклюзії. Предмет дослідження – технології соціально-педагогічної роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Мета – визначити основні технології роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі закладів освіти. Завдання дослідження: - вивчити психолого-педагогічну літературу по проблемам розвитку дітей, типологію патологій; - визначити основні напрямки та завдання роботи соціального педагога з учнями з різними порушеннями психофізичного розвитку; - проаналізувати технології соціально-педагогічної роботи в системі інклюзивного навчання. Методи дослідження: - теоретичні: аналіз літературних джерел з метою визначення науковотеоретичного підгрунтя дослідження, аналіз і синтез передового науковопрактичного досвіду з даної проблеми; аналіз нормативних документів; - емпіричні: спостереження, опитування, анкетування. uk
dc.description.abstract EN : The object of research is the process of work of a social educator in the system of inclusion.  The subject of research - the technology of socio-pedagogical work with students with special educational needs.  The purpose is to determine the basic technologies of work of a social pedagogue in an inclusive environment of educational institutions.  Objectives of the study:    - to study the psychological and pedagogical literature on the problems of children's development, the typology of pathologies;    - to determine the main directions and tasks of the social pedagogue's work with students with various disorders of psychophysical development;    - to analyze the technologies of socio-pedagogical work in the system of inclusive education. Research methods: - theoretical: analysis of literature sources in order to determine the scientific and theoretical basis of the study, analysis and synthesis of advanced scientific and practical experience on this issue; analysis of normative documents; - empirical: observations, surveys, questionnaires. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальний педагог uk
dc.subject інклюзивна освіта uk
dc.subject соціально-педагогічний супровід uk
dc.subject порушення психофізичного розвитку uk
dc.subject social pedagogue uk
dc.subject inclusive education uk
dc.subject socio-pedagogical support uk
dc.subject special needs uk
dc.title Робота соціального педагога в умовах інклюзивного навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics